úterý 30. května 2017

RECENZE hydratační krém Oligodermie

Jelikož po zimě mám pleť velmi suchou/dehydratovanou, rozhodla jsem se vyzkoušet klasický hydratační krém od značky Oligodermie. S touto značkou mám již hojnou zkušenost a zatím mě nikdy nezklamala. Jak uspěl tento krém?


Jelikož se jedná o značku, jejíž ceny jsou poměrně vysoké, je recenze žádoucí. Je to velká investice, proto je třeba si o produktu mnohé nastudovat. Konkrétně tento krém má 50ml a stojí 1 219Kč. Já osobně bych ocenila trošku větší balení. Nyní ti povím, zda za to stojí ty peníze dát.


V první řadě bych ráda něco řekla ke vzhledu samotného balení. Tohle Oligodermie zkrátka umí! Vědí, že méně je někdy více. Já osobně nepožaduji přezdobené a barevné designy, které působí až lacině. Tohle je minimalistická elegance, která sice tolik nenadchne, ale rozhodně nemám co zkritizovat. Taktéž pumpička je velmi praktická záležitost. Mám mnohem raději tento "systém", než kalíšek, kdy musím prsty sahat do krému… to je dle mého názoru nehygienické. Pumpička ti nadělí množství tak akorát.

Krém je vhodný pro normální a smíšenou pleť a především pro pleť suchou. Já osobně bych jej doporučila i pleti stárnoucí a zralé. U produktu si můžeme přečíst následující: "Mořská pramenitá voda je přirozeně bohatá na stopové prvky mangan a křemík. Posiluje lipidovou bariéru a zlepšuje hydrataci všech vrstev pleti. Emulze přináší pocit vitality a pohody. Aktivní složka Osmocéalgue ® (extrakt z hnědé řasy) a kyselina hyaluronová zajišťují hloubkovou hydrataci pleti. Vitamín E působí jako antioxidant a chrání pokožku."

Krém je bez velké parfemace. Cítím z něj pouze klasickou "krémovou" vůni s kapkou něčeho sladkého, která na pleti nijak nevadí, nosánek nedráždí. Krém je sám o sobě narůžovělý, což bylo milé překvapení. Konzistence krému je tak akorát. Ani příliš tekutý, ani příliš hutný. Osobně jsem čekala spíše hutnější texturu, jelikož z mých zkušeností bývají ty hydratační právě takové. Po zmáčknutí pumpičky ti vyjede pěkně nadýchaný bílý krémík, který na pleti působí až "gelovitě". Nádherně klouže po pokožce.


Na pleti je příjemný, krásně s ní souzní. Nezanechává bílé skvrny na pleti - snadno a rychle se roztírá. Má pleť jej okamžitě začala "vcucávat" do sebe. Do 5 sekund byl vstřebaný. Doporučila bych jej i ženám, které nemají rády mastný pocit na pleti a neradi se mažou. Můžu říci, že hned po první aplikaci jsem cítila rapidní rozdíl oproti levným drogérkovým krémům. Ano, i levné krémy mohou být fajn, sednout si s tvou pokožkou… ovšem pokud trpíš na velmi suchou pleť (obzvlášť nyní po zimě) jen tak nějaký krém ti nepomůže. Bude to chtít pořádnou bombu. A právě onu bombu ti představuji v tomto článku.

Po rozetření krému má pleť zůstala vyživená, hydratovaná (neměla jsem pocit mastnosti, rychlostí blesku se vsákl), vitální a na první pohled rozzářená. Časem jsem si na tento efekt zvykla a po dlouhodobějším používání (zhruba 2 týdny) už netrpím na suchá místa na pleti/šupinky a rozhodně krém vnesl mé pleti trošku života. No přesvědč se sama!

Žádné komentáře:

Okomentovat