středa 3. května 2017

ROZHOVOR s youtuberkou Týnuš Třešničkovou!

Youtuberka Týnuš Třešničková má na svém youtube kanále již přes 150 000 odběratelů, což rozhodně není malé číslo. Její vášní je móda, které zasvěcuje svůj youtube kanál, ale i život… Já se ptala hlavně na otázky z této oblasti, ale i na další otázky, které mě zajímaly. Jak Týnuš odpovídala? Přečti si rozhovor!


1. Mohla by ses pro začátek čtenářům lehce představit. Jak se jmenuješ? Kolik je ti let? Jaký obor studuješ či pracuješ? Jak dlouho již natáčíš a jak bys charakterizovala tvou tvorbu na youtube.com?
Mé pravé jméno je Kristýna Třešňáková a v říjnu jsem oslavila své 21. narozeniny. Studovala jsem v Liberci ekonomku, ale s přestěhováním do Prahy jsem se rozhodla si dát na rok pauzu a věnovat se teď naplno tomu, co mě baví - a to youtube. Natáčím už více jak 3 roky a zaměřuji se vlastně na vše, co mě baví, těší anebo si myslím, že by pro mé odběratele mohlo být přínosné a nápomocné.

2.Co byl ten prvotní impuls, který tě nakopl začít natáčet zrovna fashion a beauty videa na youtube?
Já totiž jako první měla blog, na kterém jsem postovala fotky outfitů a byl to spíš takový deníček. Když jsem ale na youtube začala sledovat videa zahraničních youtuberek, zaujalo mě to a zkusila jsem to taky. Potom mě to natolik pohltilo, že jsem se začala věnovat převážně tomu. Navíc, já se o módu a o to jak vypadám, zajímala už jako hodně maličká holčička, takže to se mnou jde už od dětství. Možnost dělit se s mojí vášní s dalšími lidmi, slyšet ohlasy a tvořit svůj vlastní kontent pro mě bylo skvělé!

3. Jak reagovalo tvé okolí, když zjistilo, že natáčíš videa? A jak to kamarádi/rodina berou nyní? Věří ti, že se dokážeš v módě skutečně orientovat, a proto jim třeba i radíš, co si vzít na sebe?
Já ani nevím, jaká byla přesně reakce, protože okolí zjišťovalo vše hodně pomaličku a po kouskách. Nejdřív jsem totiž ani nic neřekla. Nyní mě moji nejbližší maximálně podporují a poradit právě ode mě chtěli už před tím, takže se vlastně nic nezměnilo.

4. Koho z české youtube scény ráda sleduješ (ať už youtuberky či youtubery)? A jelikož jsi fashion youtuberka, kdo je tvůj módní vzor, od kterého se necháváš inspirovat?
To je těžké, ráda sleduji většinu těch nejznámějších, protože se skoro se všemi znám osobně, nebo je potkávám na různých akcích. Z těch méně známých bych mohla doporučit Terezku z kanálu TChicChannel, která je moc šikovná! Jinak já vyloženě žádný vzor nemám, ráda se inspiruji kdekoliv. Nejčastěji na instagramu, když projíždím nejrůznější profil slečen, které fotí své outfity.

5. Velmi aktuálním tématem jsou také sponzorovaná videa a spolupráce. Proto mám takovou záludnou otázku: Kdyby ti firma nabídla 20 000Kč, že zpropaguješ výrobek, který ti nevyhovuje a na kameru jej vychválíš. Vzala bys tuto nabídku? Jak vysoká peněžní hranice by to musela být?
Já doufám, že přestože u nás konečně firmy začali youtubery oceňovat i peněžně, si youtuberky stále zachovají svou tvář a nenechají si zaplatit za svůj názor. Nepřijala bych spolupráci, ve které bych musela lhát, ať by se jednalo o jakýkoliv honorář. Už mockrát jsem podobné nabídky odmítla.

6. Jsi mladá, krásná a hubená žena, kterou velmi zajímá móda a to se odráží i v tvých videích. Neuvažovala si někdy začít s modelingem?
Modelingu jsem se jako mladší věnovala. Bohužel na modeling nemám správnou výšku a ani nevím, jestli by mě to bavilo a naplňovalo. Ale přiznávám, že nabídku bych neodmítla.

7. Je právě móda to, čím by ses jednou chtěla zabývat? Myslím tím mít "fashion" jako povolání v budoucnu?
Rozhodně by mě bavilo cokoliv okolo módy, je to má vášeň. Takže vydělávat si něčím, co je zároveň mým koníčkem by bylo skvělé.

8. Nakupuješ raději přes internet nebo preferuješ, když si můžeš oblečení "osahat" a vyzkoušet? Máš nějaký svůj oblíbený e-shop, také kamenný obchod a konkrétní značku?
Obojí má něco do sebe, takže asi nelze vybrat jedno. V kamenném obchodě si sice oblečení můžu vyzkoušet a osahat, ale na eshopech mnohdy bývá sortiment, který u nás není běžně k sehnání. Ráda objednávám z Asos.com, Romwe.com nebo Shein.com, z kamenných to bude asi Zara, Mango, Bershka, H&M nebo F&F.

9. Jaký je tvůj názor na second handy? Myslíš si, že skutečně kvalitní kousky oblečení se dají sehnat pouze v kamenných obchodech (popřípadě jen značkových)?

Sekáče jsou super! Hodně lidí je odsuzuje, ale to je to velká škoda. Dají se tam najít opravdu skvosty, jako třeba nové kousky ještě s visačkami nebo třeba designérské kousky od high-end značek.

10. Máš nějaký cíl na youtube? Např.: počet odběratelů nebo firmy, s kterými bys chtěla spolupracovat? Já nemám žádný cíl. Chci jen, aby má videa stále odběratele bavila, a proto se chci pořád zlepšovat a dělat zajímavější a kvalitnější videa.

11. A na závěr klasická otázka: Kde se vidíš za pár let? Jaké je tvé vysněné povolání a doufáš třeba, že ti youtube zůstane a budeš se jím jednou regulérně živit?
Pro mě je tohle těžká otázka. Já si budoucnost moc neplánuji a spíš to nechávám tak volně plynout. Ale když vidím, kolik zajímavých a skvělých možností jsem už díky youtube měla, těším se, jaké nabídky mě ještě čekají!

Žádné komentáře:

Okomentovat