středa 3. května 2017

ROZHOVOR s Ewou Farnou!

Nové mladé hvězdy a talenty se objevují a zase mizí, jedna stálice tu ale pořád zůstává. Ewa Farna si umí obhájit svou pozici.
Ewa Farna - kalendář 2011 (zdroj: ewafarna.blog.cz) - 2

Jsi jedna z nejpopulárnějších českých (a vlastně i polských) zpěvaček! Jak tohle zvládáš? Má ta sláva své klady nebo i zápory?
Všechno má klady i zápory. Těžké je to zvládat se školou nebo soukromými aktivitami, a negativními věcmi, jako jsou bulvární nesmysly nebo ztráta anonymity čili privátní zóny. Má to ale pravděpodobně více kladů, baví mě to, a proto to také dělám. :)

Nemrzí tě třeba někdy, že tvé fanynky jsou holky kolem 13 let? Nechtěla bys radši nějaké dospělejší publikum? Nebo to takto nebereš?

To je pravě taky jeden z těch mediálních obrazů, pro lidi pak stereotypů. Všude píšou mladičká zpěvačka, dětská hvězda atd., ale na mé koncerty nechodí jenom malinké holčičky. Jasně, neříkám, že jich tam není hodně, ale já jsem přece za to jenom ráda! Na koncerty chodí i jejich rodičové, pak studenti, myslím, že docela široké publikum. A to je perfektní!

Koho z českého showbizu nesnášíš, anebo ti prostě nesedl? Kdo je ti naopak velmi blízký?
To se přece neříká. :D Já nechci soudit lidi dle pár setkání, to bych si nedovolila, a sama to nemám ráda. Jsem věřící, mám méně sympatické osoby, každý nám přece sedne víc nebo míň, ale nikoho ne-nenávidím. Nemám ani důvod. Blízká je mi třeba Lucie Bílá. Mám moc ráda lidi z kapely Toxique, Anetu Langerovou, kluky z No Name, Tomáše Kluse, Petra Koláře, s tím je taky sranda! Nevím, je jich víc. Opravdu jsou milí a kolikrát normální lidi! Toho je si třeba vážit.

Jaké zahraniční interprety ráda posloucháš?
Přiznám se, že rádia moc neposlouchám, nemám kdy, a mnohdy tam ani není co k pohlazení uší. Poslouchám opravdu všechno, všechno co je dobré, nezáleží na hudebním stylu. Oblíbená zpěvačka, která mě zatím nikdy nezklamala, je Pink, ze zpěváků Michael Jackson a ze skupin třeba U2.

Pamatuješ si na svou první lásku? Jak jsi ji prožívala?
Ta mi asi před půl rokem bohužel skončila. Já jsem měla jenom jednoho kluka, byli jsme spolu dlouho a bylo to krásné. Takže nemám problém si na ní vzpomenout. :-)

Zajímáš se o módu? Kde se inspiruješ ve stylu oblékání?
Třeba po videoklipu Maska bylo hodně ohlasů, že ses trochu inspirovala stylem LadyGagy... A co je styl Lady Gaga?
To, že se inspiruji zahraniční módou, nebo čtu francouzské Vogue, neznamená, že je to Gaga, je to pouze trendy, "nosí se to". Gaga jako jedna z prvních ukazuje světu nové projekty světových návrhářů, kteří své modely již předvádí na svých přehlídkách. Neinspiruji se u ní, sleduji módu, ne Gagu. A baví mě si s oblečením hrát, experimentovat, přece je to příjemné, ať si obleču to či tamto, je jedno, jestli se to někomu zalíbí nebo ne. Hlavně, že se v tom cítíte dobře vy, za módní přešlap vás přece nemůžou zavřít. :)

Co ze svých dosavadních úspěchů považuješ za největší, na který jsi opravdu nejvíce pyšná?
Pravděpodobně za to, že jsem některým kritikům, kteří o mně psali jako o rychlokvašce, v jistém smyslu dokázala, že dokážu zpívat déle než 2 roky. A samozřejmě nejen kritikům. :) Přesto si snažím udržet pokoru a pracovat na sobě. Ještě mám hodně dlouhou cestu k tomu, abych byla dobrá. A já se na ni těším. :)

Nikdo se sebou není maximálně spokojený. I ty máš jistě špatné vlastnosti. Prozradíš nám, které to jsou?
Toho je, to bychom tady byli dlouho! Znám své pozitivní stránky, a těch je opravdu málo! A znám i negativní, třeba že jsem agresivní, když jsme hladová nebo nevyspalá, to se mnou není řeč! Ale nějak jsme si zvykla, už vím, co od sebe očekávat, a jsem smířená, a tím pádem i spokojená. Když je příležitost pracovat na těch špatných, vrhám se do toho!

Co je teď ve tvém životě nového, čím žiješ a co pro nás chystáš?
Chystám se pomalu na absolvování řidičáku. Taky se učím, v září nastupuji do maturitního ročníku. Na začátku září se bude v Brně taky konat můj jedinečný, narozeninový Megakoncert 18, který bude vybaven velkou scénou, show a navíc z něj bude natáčeno DVD. Tak vás moc zvu!

Žádné komentáře:

Okomentovat