pátek 12. května 2017

RECENZE sada kompletní péče FOR LIFE & MADAGA (2. část)

Z e-shopu www.forlifemadaga.com jsem si objednala sadu kompletní péče pro suchou pleť. Líbí se mi, že sada obsahuje skutečně vše, co využiji - nic nepřebývá a nic nechybí. Naprosto ideálně poskládané produkty.

Sada obsahuje:
- Čisticí mléko (200ml)
- Hydro-nutritive Tonic (200ml)
- Hydro-nutritive krém 24H (50ml)
- Hydro-nutritive maska (18ml)
+ zdarma Gel s olivovým olejem (100ml)
Vše přijde zabalené v malé taštičce, která je průhledná se zlatavým logem FOR LIFE & MADAGA.

A jelikož sada obsahuje mnoho produktů a článek by to byl dlouhý jako týden, rozhodla jsem se jej rozdělit na dvě části. Dnes se podíváme na druhou část, tedy na produkty na odličování.



Hydro-nutritive Tonic

Jako první se podíváme na zoubek klasickému toniku, který je určen pro suchou pleť a zralou pleť. Jsem také velmi mile potěšena, že neobsahuje alkohol, tudíž se s ním nebojím zajet i k očnímu okolí. Jedná se tedy o tonikum s inovovanou formulí účinných látek pro dokonalé dočištění pleti od všech nečistot.

Aktivní látky: třezalka tečkovaná a meduňka lékařská pro zjemnění, osvěžení a hydrataci pleti.

Tonikum nemá víceméně žádnou parfemaci. Z lahvičky cítím jen lehce svěží vůni, která ale při aplikaci na pleť není vůbec cítit. U těchto produktů parfemace rozhodně není žádoucí, proto má za mě palec nahoru. Konzistencí je to klasická vodička, kterou dáš na tamponek a poté dočistíš pleť.

Tento produkt není nic, co by nutně musela mít každá žena ve sbírce (aspoň dle mého názoru). Sama jsem tonikům ještě tolik nepřišla na chuť, ale snažíme se skamarádit a myslím, že nám vztah zatím celkem klape. Vždy si klasicky odlíčím pleť, jak jsem zvyklá a poté pomocí tamponku tonikem pleť dočistím. Jemně přejíždím po obličeji, dokud tamponek není zcela čistý. Pak je má pleť dokonale vyčištěna.

Některá tonika mají onu tendenci vysušovat. Přece jen… je to vodička, která čistí - jak by taky mohla hydratovat? Jsem proto ráda, že tohle je speciálně určeno pro pleť suchou, tudíž ji zbytečně nepřesušuje. Ovšem i přesto poté MUSÍM nanést hydratační krém - bez něj by to nešlo.

200ml stojí 190Kč a je také možnost si objednat vzorek 15ml za 35Kč.
Samostatně objednávej: https://www.forlifemadaga.com/hydro-nutritive-tonic

Čisticí mléko

Dále se v sadě nacházelo čistící mléko, které je určeno pro suchou, zralou, ale také pro normální a smíšenou pleť. Jedná se tedy o krémový přípravek s obsahem čisticích olejů a kvalitních emulgátorů pro šetrné čištění pleti a očního okolí.

Aktivní látky: glycerin, čisticí olej a emulgační komplex zanechávají pleť jemnou a vláčnou.

S parfemací je na tom stejně jako výše zmíněný produkt. Také konzistence je klasická pro taková tělová mléka - nic, co by mě překvapilo. Přípravek stačí nanést pomocí kosmetického tamponu nebo konečky prstů na obličej a oční okolí, jemně masíruj zhruba 1 minutu a je to!

Já prakticky nikdy nepoužívám i tonikum i mléko zároveň. Ráda to střídám (buď jedno, nebo druhé). S lahvičkou a produktem se velmi snadno manipuluje. Nemám problém, že bych měla zapatlané ruce a těžce by se mléko dávalo na tamponek. Ano, obaly jsou krásně minimalistické, jednoduché a praktické. Na rozdíl od tonika mléko mou pokožku ani trošku nevysušuje, naopak. Je na pleti velmi příjemný a osobně ho preferuji spíše. Opět pleť čistím tamponkem tak dlouho, dokud není zcela čistá. Za mě můžu rozhodně doporučit.

200ml stojí 190Kč a je také možnost si objednat vzorek 15ml za 35Kč.
Samostatně objednávej: https://www.forlifemadaga.com/cistici-mleko

Gel s olivovým olejem

Tento gel byl takovou přidanou hodnotou do sady. Je to právě onen produkt zdarma, díky kterému při koupi celé sady ušetříš více, než kdyby sis koupila jednotlivé produkty zvlášť. Gel je určen pro odlíčení očních partií. Jedná se o jemný, nedráždivý přípravek s obsahem přírodního olivového a pupalkového oleje. Bez emulgátoru.

Aktivní látky: hydrogel, pupalkový a olivový olej šetrně odlíčí oční partie i voděodolné řasenky.

Opět je tento produkt na tom s parfemací jako předchozí dva. Konzistencí je to zkrátka gel. Velmi mě tato textura baví. Je průhledný, hutnější a mazlavý. Na pokožce velmi příjemný. Trošku jsem se bála, že při odličování očí budu mít díky této konzistenci oči slepené a vůbec to nebude pro moje citlivá očka příjemné. Mé obavy však byly zbytečné.

Jednoduše nanes přípravek na kosmetický tampon. Přilož na oční víčko a nech řasenku/oční stíny/linku roztéct. Poté jemným tahem dočisti. Tato metoda je nejšetrnější k tvým řasám. Zaujalo mě, že jej lze také aplikovat jako hydratační masku. V tomto případě nanes na vyčištěnou pleť pod krém 1x týdně. To jsem ještě nezkoušela, ale určitě vyzkouším.

Osobně dávám přednost dvoufázovým odličovačům při odličování očí, tohle je krapet příjemnější alternativa. Ovšem stále raději sahám právě po klasických odličovačích. Určitě to není špatný produkt, ale nějak jsem se s ním nesžila. Ano, i tak to občas ve světě pečující kosmetiky bývá.

100ml stojí 225Kč a lze také zakoupit vzorek 4ml za 35Kč.
Objednávej samostatně: https://www.forlifemadaga.com/gel-s-olivovym-olejem

Žádné komentáře:

Okomentovat