pondělí 15. května 2017

Moje nové KOSMETICKÉ ZKUŠENOSTI (květen 2017)

A jsem tu opět s novým článkem plných novinek, které jsem si zakoupila. Nejedná se o novinky na trhu, nýbrž o nové produkty, které jsem si zrovna zakoupila. Jak moc jsem utrácela za posledních pár dní? Na to se se mnou pojď podívat v novém článku.

Calvin Klein Eternity Moment parfémovaná voda pro ženy

Tento parfém si kupuji neustále dokola a mám opět nové balení! Objednala jsem si verzi 30ml za 481Kč. Ovšem na výběr máš i z jiných velikostí a také si můžeš objednat pouze odstřik, který si očucháš a zjistíš, zda potřebuješ plné balení. Flakonek je jednoduchý, minimalistický, krásný
Řekla bych, že je to vůně spíše pro starší ženy (18+). Rozhodně to není klasická puberťácká vůně, jako jsou například parfémované/toaletní vody od Katy Perry. Je to vůně velmi výrazná a intenzivní, ovšem nijak dráždivá, z které by mě po chvíli bolela hlava (ano, i to se mi stává). Pokud hledáte sladkou vůni, tahle není úplně tou správnou volbou. Když se na ni zaměříte, ucítíte sice lehce sladký "ocásek", ale není to klasicky sladká vůně. Je to vůně luxusní a ženská, ke které se můžete vracet znovu a znovu.
Parfém dá bez problému celý den. Já sama jej časem na sobě přestanu cítit, ale od mého okolí jsem slyšela mnoho komplimentů i po celém dni, kdy jsem si vůni našplíchala na sebe ráno. Jakmile si ji stříknete na oblečení, můžete se spolehnout na to, že při příštím oblíkání daného kousku, vůni opět ucítíte.
Složení vůně:
Hlava - guave, liči, meloun, malina
Srdce - růžová pivoňka, leknín, jasmín, mučenka
Základ - brazilské růžové dřevo, kašmírové dřevo, santalové dřevo, pižmo



Bomb Cosmetics Perfect Present koupelový balistik

Koupelové balistiky od značky Bomb Cosmetics si taktéž nakupuji stále dokolečka. Miluji je a už jsem jich vyzkoušela skutečně hodně. Tohle je bomba s neurčenou vůní, ovšem já z ní cítím sladká cukrátka, ovoce (konkrétně jahody) a další podobné neřesti. Pokud si nepotrpíš na sladké vůně, tohle není nic pro tebe. Na Notino.cz stojí 79Kč a má 160g.
Je to poměrně velká bomba, proto si ji někdy rozděluji nadvakrát. Ve vaně pěkně a dlouho šuměla + provoněla celou koupelnu. Jelikož obsahovala malé třpytečky, tak růžově zbarvená voda byla jak z pohádky. Ano, voda byla růžová, ačkoliv základ bomby je bílý. Červené detaily dokázaly vodu zbarvit dostatečně.
Navíc tyto bomby mají ve vodě najednou olejovitou konzistenci. Kromě zábavy hydratují pokožku, která je posléze pěkně jemná, hebká a vyživená.

Moyra Gel Polish podkladový a vrchní lak pro gelové nehty

Opět jsem se rozhodla vyzkoušet nový gel lak. Tento je od značky Moyra, kterou jsem dříve neznala. Narazila jsem na ni na Notino.cz a jelikož mi podkladový a vrchní lak od Sally Hansen dochází, musela jsem si jej objednat. Má 10ml a stojí 170Kč, což je příjemná cena.
Lak by měl být dva v jednom, tedy dá se použít i jako base coat, tak jako top coat. Klasicky jsem očistila nehty, nanesla pre lak a poté vrstvu Moyra gelu. Gel byl zapečený velmi rychle. Již po 30sekundách byl perfektní, ovšem pro jistotu jsem jej nechala v mé LED lampě déle. Poté jsem otřela výpotek. Nanesla barevnou část. A na barevnou část jsem opět použila tento Moyra gel.
Velmi mě zklamalo, že po týdnu se mi celý lak sloupnul. Jako base coat tedy neuspěl. ALE dělá skutečně nádherný finish jakož to top coat. Nehty jsou nádherně lesklé, chráněné a působí zkrátka gelově. Tento efekt jsem si naprosto zamilovala. Jako podkladový lak jej tedy již nevyužívám, ale jako vrchní lak jej miluji.

Žádné komentáře:

Okomentovat