středa 3. května 2017

ROZHOVOR s youtuberkou Flabgee!

Tentokrát jsem pro vás vyzpovídala velmi oblíbenou a sympatickou youtuberku, která si říká Flabgee.


1. Mohla by ses pro začátek čtenářům lehce představit. Jak se jmenuješ? Kolik je ti let? Jaká je tvá práce? Jak dlouho již natáčíš a jak bys charakterizovala tvou tvorbu na youtube.com?
Jmenuju se Eva, je mi 25 let a pracuju jako obchodní asistentka (firmu nechci jmenovat). Natáčím celkem 4 roky, ale nevím, jestli se dá moje tvorba nějak charakterizovat nebo někam zařadit. Asi točím hlavně beauty a fashion videa, ale i hodně věcí, které se těchto oblastní netýkají. To je na youtube to krásné, že každý si může točit, co chce, co ho napadne a co ho baví.

2. Co byl ten prvotní impuls, který tě nakopl začít natáčet videa na youtube?
Nudila jsem se o prázdninách a koukala na jiné youtuberky, tak jsem si řekla, že by mě to bavilo a zkusila to taky.

3. Co bys poradila začínajícím youtuberkám? Jaké byly tvé začátky, jak ses dostala do podvědomí lidí?

Já se nedostala do povědomí lidí nějak rychle a díky nějakému konkrétnímu kroku. Točím 4 roky a všechno to přichází pomalu a postupně. Stačí jen vášeň pro natáčení, touha se pořád zlepšovat a trpělivost. Doporučila bych jim zaměřit se na originální obsah a hlavně se zamyslet, jestli by si ony takové video samy pustily. Taky je důležité nekašlat na kvalitu. Každý nemusí mít super foťák, ale i s telefonem se toho dá hodně vykouzlit, když si sednou proti světlu, natáčí se z dobrého úhlu a uklidí si prostor za sebou.

4. Koho z české youtube scény sleduješ (ať už youtuberky či youtubery)? A kdo je ti ze všech youtuberů a youtuberek nejblíž v reálném životě?
Nejblíž je mi určitě Nikča (Shopaholic Nicol), protože se z nás během let staly kamarádky a vídáme se i mimo obrazovky. Jinak mám ráda taky A Cup of Style, Petru Lovelyhair, Patty Image a další.

5. Velmi aktuálním tématem jsou také sponzorovaná videa a spolupráce. Proto mám takovou záludnou otázku: Kdyby ti firma nabídla 20 000Kč, že zpropaguješ výrobek, který ti nevyhovuje a na kameru jej vychválíš. Vzala bys tuto nabídku? Jak vysoká peněžní hranice by to musela být?
Nevzala. Cena by byla taková, aby mi to stálo za to, že bych ztratila důvěru svých diváků a takovou částku by mi žádná firma nenabídla.

6. Dokáže ti v současné době youtube vydělat tolik peněz, abys sama sebe uživila? Co bys poradila holkám a klukům, kteří chtějí mít youtube jako práci?

Nevydělá. Mám normálně práci na plný úvazek a youtube je pro mě spíš koníček a přivýdělek, takže logicky nemám ani žádnou radu.

7. Přišla ti někdy nějaká opravdu kuriózní nabídka ke spolupráci?
Ano, přišla mi nabídka na testování erotické pomůcky, na erotické spodní prádlo a dokonce i na testování barvy na ochlupení v intimních partiích. Jo, u takových nabídek se člověk zasměje.

8. Máš nějaký cíl na youtube? Např.: počet odběratelů nebo firmy, s kterými bys chtěla spolupracovat? Závidíš youtuberům/youtuberkám, kteří mají třeba půl milionu odběratelů nebo jsi raději "menší" youtuberka?

Částečně samozřejmě závidím velká čísla a zajímavé spolupráce, ale bohužel to má spoustu stinných stránek, hlavně velkou ztrátu soukromí, kterou jim tedy určitě nezávidím. Jsem ráda, že jsem tam, kde jsem. Konkrétní cíl nemám, jen aby to pořád bavilo o mě i moje diváky.

9. Kde se vidíš za pár let? Jaké je tvé vysněné povolání a doufáš třeba, že ti youtube zůstane a budeš se jím jednou regulérně živit?
Ano, přála bych si živit se natáčením a věnovat se tomu naplno, protože mě to hrozně baví, ale kdo ví, co bude dál. Třeba se to jednou podaří, třeba to jednou skončí, nebo mě to posune dál, uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat