úterý 16. května 2017

RECENZE rtěnka z e-shopu postovnezdarma.cz

Z e-shopu www.postovnezdarma.cz jsem ještě nikdy nic neobjednávala a jelikož jsem všude po internetu viděla všelijaké nákupy právě ze zmíněné webové stránky, tak jsem si řekla, že bych to ráda také vyzkoušela. Zajímalo mě, jaká bude kvalita produktu, když uvádějí tak nízké ceny a poštovné je tedy zdarma (jak název napovídá).

Přihlásila jsem se tedy do jejich programu pro bloggery a bloggerky. Projížděla jsem si jejich nabídku produktů na testování a nejvíce mě zaujala právě rtěnka. Jelikož je můj blog laděný hodně do beauty sféry, přišlo mi to jako příhodné recenzování a sedí do filosofie mého obsahu.

Produkt mi přišel asi za měsíc. Bylo to tedy dlouhé čekání. Nevím, zda jako značka se udává "no name" či nápis na obale "BALM". Každopádně pro mě to byla velká neznámá.
Popisek rtěnky: "Rtěnka v klasickém stylu. Vykouzlíte vám dokonalé a oslnivé rty. Je voděodolná, dlouhotrvající a bez matného efektu. Vyberte si některý z mnoha odstínů a buďte jedinečná."



Rtěnka má 3,5g (což je klasická gramáž) a stojí 75Kč. Navíc mají na výběr z 21 odstínů/barev. A je skutečně z čeho vybírat! Stále jsem se rozmýšlela, kterou variantu bych ráda vyzkoušela. Mé oči nakonec zavítaly do světle růžové barvičky (odstín: 1). Tohle je přesně ta barva, kterou ráda nosím v létě. K opálené pokožce vypadá skvěle! Navíc je taková hravá, šťavnatá, ideální na večírky, ale i na běžné denní nošení při slunečných dnech. Taková barva zkrátka umí zlepšit náladu.


Zatím co v zimě ráda nosím matné rtěnky, v létě dávám přednost komfortnějším lesklým rtěnkám (někdy tedy i klasickým leskům). Tato by měla být navíc voděodolná a dlouhotrvající. Ano, to by bylo super, jelikož ten luxus toho, že rtěnka vydrží bezchybná celý den (vydrží pití i jídlo) a není třeba ji neustále upravovat, ženy prostě milují a já jsem jednou z nich!

A nyní tedy již k mým dojmům a postřehům. Rtěnka má klasický vzhled. Víčko je plastové a pád by zřejmě nepřežilo, ale to mi osobně nijak nevadí. Jsem ráda, že rtěnka nemá nějakou výraznou parfemaci, která by se mi časem očuchala a "štvala" mě. Nijak nevoní.


Na první pohled je odstín totožný s fotkou na e-shopu. Je to skutečně velmi světlá barbie pink, která sedne studenějším typům. Pigmentace je však mizerná. Je to spíše jen takový zabarvený balzámek s velkou dávkou shimmeru. Finish je tedy lesklý. Rtěnka je pěkně krémová, hydratační (není pod ni třeba rty hydratovat balzámem). Na nošení tedy velmi komfortní a časem úplně zapomeneš, že ji na rtech máš. Co se týče výdrže, řekla bych, že je to klasická rtěnka, která po jídle a pití mizí rovnoměrně ze rtů. Pokud nejíte a nepijete, po hodince je fuč.

Ano, takových rtěnek mám doma požehnaně. Není to nic, co bys nutně potřebovala. Není to rtěnka, která by byla nějak zázračná a vyčuhovala z davu. Ovšem na druhou stranu zrovna takové to balzámky jsem si v poslední době oblíbila a užívám si jejich klady.

Žádné komentáře:

Okomentovat