středa 3. května 2017

ROZHOVOR s Martinou Černou!

Zpěvačka Martina Černá je sice méně známá česká zpěvačka, ale jedna z mých nejoblíbenějších. Denně sleduji její FB i videa na youtube.com a vždy po zhlénutí nějakého videa mě napadá jen: "V té holce opravdu něco je! Má skutečně talent." Jsem moc ráda, že jsem s ní mohla udělat rozhovor a musím říct, že jsem s ní i opravdu dobře pokecala.

1. Jak ses ke zpívání vlastně dostala? Jedno ze staršách videí: ZDE <<<Zpívám odmala,ale myslím,že to začalo tím,že mě mamka přihlásila do dětského souboru Vltavín.A tak jsem se začala zpěvu opravdovu věnovat.

2.Jaké byly tvé začátky? Byly těžké nebo hned od začátku lehoučké?
No, učitelka zpěvu mi po letech řekla,že když jsem k ní do souboru jako malá přišla,koukala jsem jak vykulené telátko a zpěv mi moc nešel ,takže asi krušné :D

3.Uvažovala si někdy, že se přihlásíš do SuperStar či jiné pěvecké soutěže?
Nejdříve ne,pak jsem to zkusila, řekli, že se hodím víc do muzikálu, takže jsem se nedostala ani před hlavní porotu, tím pádem už o tom ani moc neuvažuji :)

4.Chtěla by jsi prorazit do světa showbyznysu a být vlastně tak slavná: jako je třeba Lucka Vondráčková nebo Ewa Farná?
Myslím, že plno lidí o tom sní. Já také, ale občas si říkám, stojí sláva za to,aby Vám v postatě vzali soukromí, propírali v bulváru atd?..

5.Co by jsi poradila dívkám, které začínají se zpěvem a chtějí dosáhnout hodně úspěchů?
Určitě ať si jdou za svým snem a nevzdávají to,i když cesta může být někdy trnitá.

6.Vidím, že krásně zpíváš, tančíš a hraješ v muzikálech... Máš toho asi opravdu hodně. Tak máš ještě na něco jiného kromě zpěvu čas?
S časem je to opravdu těžké. Ze školy se vracím k večeru a pak už se toho moc nestihne. Takže pokud nemám o víkendu vystoupení snažím se to dohnat:). Ale dost často si říkám, že bych potřebovala 2x tak dlouhý víkend, ovšem kdo ne:)

7.Je pro tebe zpěv vším!? A nebo máš radši tanec či herectví? Co by jsi dala na první místo?
Nedá se říct, že bych preferovala jedno nebo druhé. Nejlepší je pro mě spojení těchto tří složek,to mě baví nejvíc.

8.Jaký tvůj úspěch považuješ za nejlepší, největší?!
Nemám top úspěch, vážím si všech zážitků z vystoupení a setkání se zajímavými nebo slavnými lidmi. Ale největší úspěchy..asi výhra pěvecké soutěže Doremi a přijetí na konzervatoř.

9.A teď trochu o lásce... Jak jsi na tom s klukama ty?
Byly chvíle,kdy jsem měla na kluky smůlu,teď jsem šťastná :)

10.Jak to děláš, že vypadáš vždycky tak dobře? Pečuješ nějak o sebe (jak)?
Děkuju, ale zkus se stavit po ránu :D

11.Podporují tě rodina i spolužáci ve zpěvu? Našel by se někdo, kdo je proti?!
Rodina ano. A jelikož jsem na hudební škole, podporujeme se se spolužáky navzájem.

12.Jak snášíš kritiku? Poučíš se s ní nebo je ti fuk, co lidi říkají nebo si myslí?
Řekla bych,že celkem dobře.Kritiku si přečtu a pokud je oprávněná,přijmu ji a zkusím se zlepšit.Ale pokud mi přijde vulgární komentář,nad tím se opravdu nepozastavím.

13.A nakonec... Co si myslíš o hvězdách jako je třeba: Chodur, Hanychová Agáta, Lucie Vondráčková nebo Karel Gott?
Jsou slavní.

Žádné komentáře:

Okomentovat