středa 17. května 2017

RECENZE Plantur 21 Nutri-Coffein (šampon)

Tentokrát mám pro tebe recenzi na šampon na vlasy. Je to poměrně profláknutý a diskutovaný šampon, proto jsem se nemohla dočkat, až jej vyzkouším na vlastní kůži. Doporučila mi jej kamarádka, která s ním byla velmi spokojená a koupila si již několikáté balení.

Šampon si můžeš zakoupit na e-shopu www.parfemy-elnino.cz za cenu 332Kč. A jelikož se jedná o větší investici do vlasů, rozhodla jsem se sepsat samostatnou recenzi, kde ti povím mé postřehy a názory.

Ze stejné řady si můžeš zakoupit ještě kondicionér či olej a sérum na vlasy. Šampon má 250ml a je určený pro barvené, poškozené a vypadávající vlasy. Doporučila bych jej tedy dívkám/ženám, které mají neustálým barvením již vlasy zničené, bez života a tedy se i lámou a vypadávají. Voní po citrusech, velmi svěže.



Obsahuje bylinky, vitamíny, biotin, hořčík, vápník, zinek a hlavně kofein. A jak všechny víme, kofein má nějakým zázrakem příznivé účinky na vlasy a pomáhá nám od těchto již zmíněných problémů. Navíc šampon velmi pěkně voní a tato vůně zůstává ve vlasech do dalšího umytí. Stačí ho jen kapka a pění jako blázen.

Použití je jednoduché: Při umývání vlasů nech šampon působit 2 minuty ve vlasech, poté opláchni. Pro maximální účinky je samozřejmě dobré používat k tomuto šamponu i kondicionér ze stejné řady.


A výsledky? Nemůžu říci, že by po šamponu začaly růst vlasy rychlostí blesku, ovšem vlasy jsou nyní zdravější, lesklejší, vitálnější a určitě pevnější. Mám pocit, že dodává vlasům potřebnou výživu pro zdravý růst. Samozřejmě je to velmi individuální záležitost, vlasy máme každý jiný a co sedne mě, nemusí sedět někomu druhému. Já osobně si však myslím, že tento šampon stojí za zkoušku!

Žádné komentáře:

Okomentovat