čtvrtek 25. května 2017

BRANDNOOZ box květen 2017

Opět mi přišla krabička plná překvapení. A již na úvod musím přiznat, že tentokrát jsem byla velmi mile potěšena! Brandnooz se mi zkrátka trefil do chuti. Součástí boxu byl také časopis 21. století a ten si zabavila babička, která si na takové časopisy potrpí.



Nescafé Classic
Káva se vždycky shodí! Navíc tohle je extrémně roztomilé malé balení. Ideální třeba jako dárek nebo na cestování. Káva má 100g a stojí 110Kč. Je to novinka roku 2017! Naše rodina má ráda tyto kávičky, proto ji jistě využijeme.


Nestlé Fitness Cereálie
Miluji cornflakes! Ráda si je dopřávám s jogurtem na snídani nebo k večeři. Konkrétně na mě v boxíku čekala varianta Nutrious energy, za kterou jsem vděčná, jelikož čokoládové nejím a na ovoce mám alergii. Navíc jogurtovou variantu mám již doma. Chutné cereálie obsahují celozrnný oves, vitaminy skupiny B a tak pomáhají uvolňovat energii z potravy. 375g stojí 90Kč a taktéž je to novinka jara 2017.


Smarty myslivecký a rybářský
V boxu nechybělo ani nějaké to pití. Tentokrát se jedná o sycený nealkoholický nápoj s příchutí jablka a citronu a chmelu. Navíc koupí přispíváte 1Kč na podporu ochrany přírody v ČR! Velmi pěkný nápad. 500ml stojí 20Kč. Já osobně sladké pití nepiji, proto jej předám dál.


Dr. Oetker Ovesná kaše Rakytník
Ovesné kaše miluji! Ráda si je dělám k snídani (pokud tedy zrovna nejím cereálie). Opět další trefa do černého! Tato je speciálně s rakytníkem a navíc obsahuje lněná semínka. Nemůžu se dočkat, až ji vyzkouším. 4x60g stojí zhruba 80Kč.


Ahmad Tea Cold Brew
Už jsem vám někdy říkala, jak miluji čaje? Představuji vám poctivý ledový čaj z Londýna. V zimě dávám přednost teplému a v létě naopak ledovému. V boxu jsem měla po dvou kusech příchuť English Tea, Lemon and Lime a Peach and Passionfruit. Navíc jsou vyrobeny z pravého černého čaje. Balení čajů stojí 80Kč.


Pizza Stars krekry s příchutí italské pizzy
Jelikož se Brandnoozu nepovedlo do balíčku dostat Mixle Pixle, jako náhradu jsem dostala tyto krekry. Jsem hrozně radši, jelikož sladkým bonbonkům příliš neholduji. Tyto krekry jsou vynikající. Pizza příchuť je má oblíbená. A jako takové malé mlsání u televize? Ideálka.


Brandnooz hodnotím velmi pozitivně! Asi nejlepší za poslední dobu. Jediné, co bych vyřadila, jsou sladké nápoje, ale i ty najdou v naší rodině využití.

Žádné komentáře:

Okomentovat