neděle 21. května 2017

SPOTŘEBOVÁNO květen 2017

A mám tu další článek plný spotřebovaných produktů. Jelikož jsem tyto produkty již dopoužívala, mohu na ně říci svůj upřímný názor, který je konečný. Považuji tedy články tohoto typu za velmi užitečné. A jako to má spousta žen - i já ráda spotřebovávám. Je to jakýsi dobrý pocit toho, že jsem produkt aktivně využívala a nebyly to vyhozené peníze.

Dermacol Black Sensation Precise Black

Oční linky příliš často nepoužívám, ale při třídění mé kosmetické sbírky jsem je již objevila vyschnuté. Poměrně mě to mrzí, jelikož jsem se s nimi ještě "nenamalovala" dost… řekla bych. Každopádně velmi se mi líbí ostrý hrot, kterým nakreslíš pěknou tenkou linku podél řas. Zvládne to tedy i úplná začátečnice. Barva je černočerná (nikoliv došeda, jako některé bývají), pěkně malovala a rychle na víčku zasychala. Poté se nikam neobtiskovala a vydržela až do jejího odlíčení bezchybná. Odlíčení bylo snadné, nemusela jsem oko příliš dřít. Každopádně velké mínus dávám za to, jak rychle mi vyschla. Balení má 1ml a stojí na Notinu 92Kč.



Lirene Hypoallergenic micelární čisticí voda 3 v 1

Tato micelární voda je určena pro všechny typy pleti, včetně té citlivé. Je v dostání ve třech variantách 200ml, 250ml a 400ml. Já měla variantu 200ml, která mi vydržela zhruba jeden měsíc. Stojí 109Kč, což je lidová cena. Parfemace je pouze velmi jemná, nic přehnaného a dráždivého. Abych pravdu řekla, příliš nevěřím produktům, které jsou pro všechny typy pleti. Jak by mohla fungovat na extrémně mastnou pleť i na velmi suchou pleť zároveň? Určitě to není nejhorší micelární voda, kterou jsem kdy zkusila. Pěkně make-up odlíčila, aniž bych musela pokožku dřít. Nedráždila mě ani v okolí očí. Jediný (docela velký) problém, který jsem s ní měla, bylo to, že mou pokožku vysušovala. Musela jsem ji poté hydratovat hutným krémem na dehydratovanou pleť.

Bomb Cosmetics Strawberry Sunrise koupelový balistik

Koupelové balistiky od značky Bomb Cosmetics mám velmi ráda a neustále si je kupuji znovu a znovu. Tohle je bomba s vůní jahod, která stála na Notino.cz 79Kč a má 160g. Je to poměrně velká bomba, proto si ji někdy rozděluji nadvakrát. Ve vaně pěkně a dlouho šuměla + provoněla celou koupelnu. Někomu by se parfemace mohla zdát až přeslazená, ale mě osobně to tentokrát nevadilo. Jelikož obsahovala malé třpytečky, tak růžově zbarvená voda byla jak z pohádky. Navíc měla najednou olejovitou konzistenci. Myslela jsem si, že tyto bomby jsou pouhá zábava, OVŠEM také krásně zhydratovala pokožku, která byla posléze pěkně jemná, hebká a vyživená.

Rexona Maximum Protection Stress Control krémový antiperspirant 48h

Představuji ti antiperspirant, který skutečně funguje! Stojí 128Kč a má 45ml. Pokud zatočíš dolní částí, nahoře ti vyteče onen krém. Není to tedy antiperspirant v podobě spreje - ty mou pokožku obvykle dráždí a mají přehnanou parfemaci.
Nijak mou pokožku nedráždí, je bez alkoholu (tedy dá se použít ihned po holení) a má velmi příjemnou vůni, díky které se cítím svěží po celý den. Není to vůně, z které by ses zakuckala, což oceňuji. Taktéž mou pokožku hydratuje a nezanechává bílé skvrny na oblečení. Kromě toho, že zamaskuje nepříjemný zápach, chrání tě také od samotného pocení! Tohle je snad první antiperspirant, s kterým mám pocit, že se potím méně a mohu se na něj spolehnout.
"Díky krémové konzistenci absorbuje přebytečný pot, a zanechává tak podpaždí suché a hebké. Obsahuje hydratační složky, které dodávají pokožce potřebnou vláhu. Antiperspirant Rexona Women Maximum Protection obsahuje mikrokapslovou technologii, která zaručuje celý den bez nepříjemného zápachu. Pokud tedy hledáte opravdu účinný antiperspirant bez kompromisů, je pro vás Women Maximum Protection jasnou volbou."

Žádné komentáře:

Okomentovat