středa 3. května 2017

ROZHOVOR s youruberkou Carrie Kirsten!

Rozhodla jsem se pro tebe vyzpovídat známou youtuberku Carrie Kirsten. Právě kolem této youtuberky se toho v poslední době mnoho odehrálo, až bych skoro řekla, že se momentálně neřeší nikdo jiný… Zajímalo mě tedy, jak to teda všechno je a také jsem nezapomněla ani na další otázky týkající se její osoby.


1. Mohla by ses pro začátek čtenářům lehce představit. Jak se jmenuješ? Kolik je ti let? Co studuješ? Jak dlouho již natáčíš a jak bys charakterizovala tvou tvorbu na youtube.com?
Ahoj, jmenuju se Carrie, neboli Carly Kirstenová, je mi 18 let a studuju střední školu s oborem managmentu-marketingu. Momentálně natáčím na Youtube 2,5 roku různá videa, která se týkají mého života.

2. Nejaktuálnější téma je video, které si natoč
ila o Veronice Spurné a Anně Sulc. Co byl prvotní impuls sebrat odvahu a konečně všem na video vše říci?
(už není aktuální)

3. Na povrch vypluly i jiné skutečnosti. Jako například, že si byla zamilovaná do Vaďáka, s kým vším si spala, co si s kým měla, lidé rozebírali "tvé" nahé fotky apod… Je něco, co bys ráda řekla na svou obhajobu?
Nemusím říkat na obhajobu už vůbec nic. Ze své strany jsem ve videu řekla vše, takže teď už je to o názoru, ať si lidé myslí, co chtějí.

4. O kom bys mohla z české youtube scény říci, že je ti nesympatický, zaprodaný nebo tě jistým způsobem zklamal?
Jediný, kdo mě momentálně napadá je TvTwixx, Ikaro, Anna Sulc a VADAK.

5. Koho naopak z české youtube scény sleduješ (ať už youtuberky či youtubery)? A kdo je ti ze vš
ech youtuberů a youtuberek nejblíž v reálném životě?
Nejblíže je mi asi DenisTV, Datel, PeeetaaaTV, VláďaVideos, Artix, Blazer, Vidrail a z holek snad jenom Teri Blitzen, Andy Coconut, Makyna016 a Fallenka.

6. Setkáváš se často s
haterama a někteří dělají všechno proto, aby tě shodili a dostali na dno. Což může být velmi psychicky náročné. Ovšem přemýšlela si někdy reálně, že bys s youtubem/natáčením skončila?
Přemýšlela, možná to dokonce i vím. Ale nikoliv z tohoto důvodu. Youtube mám momentálně jako zábavu, díky které si můžu i vydělávat nějaké peníze, dokud jsem mladá. Ale až vystuduju vysokou školu, vidím budoucnost někde jinde.

7. Kdybys mě
la procentuálně vyjádřit počet haterů a fans, kteří tě sledují? Bude to 50% a 50% nebo doufáš, že fanoušků je třeba více?
90% na 10% - což soudím podle toho, jak moc se tyto dvě strany projevují.

8. Velmi aktuálním tématem jsou také sponzorovaná videa a spolupráce. Proto mám takovou záludnou otázku: Kdyby ti firma nabídla 20 000Kč, že zpropaguješ výrobek, který ti nevyhovuje a na kameru jej vychválíš. Vzala bys tuto nabídku?

Nevzala. Své jméno nepostavím za nic, co nemůžu sama osobně doporučit dál nebo pochválit.

9. Dokáže ti v současné době youtube vydělat tolik peněz, abys sama sebe uživila? Co bys poradila holkám a klukům, kteří
chtějí mít youtube jako práci?
Ano, to dokáže. Ale chtít být "povoláním" youtuber je nesmysl. Začínat natáčet jenom za vidinou peněz to člověk daleko nedotáhne, ale to asi každý pochopí, až si to zkusí.

10. A na závěr klasická otázka: Kde se vidíš za pá
r let? Jaké je tvé vysněné povolání a doufáš třeba, že ti youtube zůstane a budeš se jím jednou regulérně živit?
Mám takový sen, nebo představu, ale věci co si přeju, nikdy neříkám nahlas. Ale natáčení videí to rozhodně nebude :)


Žádné komentáře:

Okomentovat