středa 10. května 2017

NÁKUPY peněženka v mintové barvě!

Objednávej: zde <<<

Sehnat pěknou, kvalitní a hlavně praktickou peněženku je v dnešní době nadlidský výkon. Některé jsou příliš drahé (a to nemusí být ani značkové), jiné jsou zas moc veliké (pomalu větší jak samotná kabelka) anebo to jsou šunty, které se po měsíci rozpadnou. Navíc mám velmi specifický vkus, proto se mi mnoho z nich ani nelíbí…



Dneska bych ti ráda pověděla o jedné peněžence, kterou jsem si objednala. Na první pohled mě zaujala její barva - mintová/mentolová/modrozelená/ je stále velmi populární a já si tuto barvičku oblíbila. Chtěla jsem spíše jednodušší peněženku, žádnou barevnou s různými motivy a podobně… Tato je poměrně minimalistická, pouze jí dominuje velká mašle. Příjemný detail, který by tam ovšem ani nemusel být (dle mého názoru). Kovové stříbrné detaily jsou velmi pěkné (mám raději stříbrnou než zlatou).


Peněženka zároveň není ani příliš velká. Není to klasické "psaníčko", ale ani úplně malá peněženčička jen na pár drobáků. Vlezou se ti tam peníze papírové (na ty jsou určené dvě přihrádky), dále drobné (na ně je určena speciální kapsička na cvoček, která se ovšem velmi špatně zavírá, pokud je plnější) a nechybí ani přihrádky na různé kartičky, kterých mám požehnaně. Ovšem bohužel je peněženka díky mašli poměrně tlustá, a proto zas tak malinká, jak se zdála, není.


Bohužel právě kvůli tomu jak je peněženka veliká, špatně se zavírá kapsička na drobné a celkově poměrně trvá, než se do ní dostanu, ji u sebe nosím jen výjimečně. Myslím si, že je to škoda, jelikož na první pohled je velmi pěkná. Příště by to mohli výrobci trošku více promyslet…

Žádné komentáře:

Okomentovat