středa 24. května 2017

RECENZE péče o ruce značky Ziaja

Ziaja pečující kosmetiku zkrátka umí. Jsou to produkty cenově velmi přijatelné a přesto kvalitní. Nemůžu si ji vynachválit. V tomto článku se budu věnovat konkrétně výrobkům, které jsou určeny na naše ručky. Také máš po zimě ruce tak vysušené? Je třeba je zachránit.



Ziaja Kozí mléko krém na ruce a nehty (80ml)

Já už vyzkoušela před časem jejich proslulé kozí mléko na ruce a nehty. Krém stojí 69Kč. Měl by hydratovat, změkčovat a zpružňovat pokožku rukou. Likviduje pocit drsnosti a navíc posiluje i nehty a zmenšuje jejich sklon k třepení a lámání. Dermatologicky a alergologicky testován!

Krém nemá nijak specifickou vůni. Voní pouze jako klasický krém. Není to vůně dráždivá, tedy i pro nejnáročnější nosánky vhodná. Konzistence je gelová, spíše vodovější, než hutnější. Velmi rychle se vsakuje/vstřebává. Pokožka poté nelepí.

A jaké jsou jeho účinky? Mé ruce zanechává krásně jemné, hebké a působí zdravěji (těžce se tento účinek popisuje). To by ale nebylo nic zvláštního, znám spousty krémů, které tyto indicie splňují. OVŠEM tento krém má dlouhotrvající účinky. Namazala jsem si ruce ráno a ještě večer jsem cítila, jak jsou pěkně hydratované. A to trpím na velmi suchou pokožku.


Ziaja Krém na ruce s proteinovým balzámem (200ml)

Nyní jsem vyzkoušela další jejich krém na ruce. Na tomto mě zaujalo jeho praktické balení. Je to prostě geniální! Jednoduše si krém postavíš na stůl, a když pracuješ na počítači či cokoliv píšeš, tak si zkrátka jen napumpuješ na ruku krém. Nemusí se ti nikde válet. Je pravda, že je sice větší, tedy se nevleze do kabelky, ale na to mám zas jiné krémy. Já momentálně potřebovala krém na doma.

"Jedná se tedy o krém pro intenzivní péči rukou. Obsahuje kombinaci koncentrovaných účinných složek - proteiny, lupiná bílá, urea, d-panthenol, vitamín E, glycerín, včelý vosk, palmový tuk. Regeneruje popraskanou, drsnou a suchou pokožku. Přináší úlevu přesušené pokožce rukou. Chrání hydro-lipidovou vrstvu pokožky. Hydratuje, změkčuje a účinně zjemňuje svrchní vrstvu pokožky. Posilňuje nehty. Neutralizuje kuchyňské pachy."

Kromě toho má nádhernou vůni, která na rukou vydrží pěkně dlouho. Pořád jsem si k rukám musela čuchat. Krém se poměrně rychle vstřebává a hlavně nezanechává mastný filtr. Mé ruce hydratuje na dlouhou dobu. Jsou potom krásně hebké a vláčné. Já jsem spokojená, tohle je vše, co od krému požaduji.

Cena je krásných 99Kč.
Objednávej: http://ruzova10.cz/cs/kremy-na-ruce/659-krem-na-ruce-s-proteinovym-balzamem-5901887030232.html

Ziaja Karamelizovaná mandle pěnové mýdlo (250ml)

Jako další produkt tu mám mýdlo na mytí rukou. Jeho cena je 99Kč. Jedná se o jejich řadu s karamelizovanou mandlí. Po Vánocích jsem si z této řady objednávala peeling, který již dopotřebovávám a zamilovala jsem se do té vůně. Je to vůně velmi sladká, teplá, evokuje ve mně zimní čas a především Vánoce. To mi ale nevadí, využívat ho můžu celoročně.
Popisek mýdla říká: "Vytváří jemnou pěnu na mytí. Nevysušuje pokožku během mytí. Udržuje přirozené pH a zaručuje příjemnou péči o pokožku."

Mýdlo má skutečně opět onu skvělou vůni karamelizovaných mandlí. Má praktické balení s pumpičkou, které se dá zajistit a cestovat s ním. Nemusíš se bát, že se ti někde v tašce vylije. Tento produkt je zábava! Po zmáčknutí pumpičky ti vyjede pěna, s kterou si snadno umyješ ruce. Doporučila bych to i dětem, které si nerady ruce umývají. Tohle by je mohlo bavit.

Ruce po něm krásně voní. Nemám pocit, že by je nějak vysušoval. Ovšem to je tak vše, co o mýdlu mohu říci. Zkrátka klasika.


Žádné komentáře:

Okomentovat