pondělí 8. května 2017

RECENZE štětce značky BrushArt

Od e-shopu www.notino.cz jsem dostala na testování opravdu mnoho štětců této značky, proto jsem se rozhodla recenzi rozdělit na 3 části. V prvním článku jsem se zabývala štětci na tvář, minule jsem se zaměřila na ty na líčení očí a dnes již v posledním článku ti povím o zbytku štětců, které se ke mně dostaly.

Ceny jsou poměrně lidové, což mě velmi mile potěšilo. V první řadě bych ráda řekla něco k designu štětců. Rukojeť je naprosto nádherná. Jedná se o dřevo, které je růžové a třpytí se. Osobně nemám ráda ony duhové štětce, které jsou kombinací barev, jako je fialová, tyrkysová, růžová a do toho zelená nebo modrá. To mi přijde až příliš. Dávám přednost jednoduché kráse. Baby pink je barva sezóny a já tuto barvu miluji! Třpytky už jsou jen malý holčičí detail. Vrchní část rukojeti je kovová stříbrná (taktéž dle mého gusta, jelikož zlatu příliš neholduji). Štětinky jsou černé, což je v případě make-upu praktičtější, než bílá.

Štětinky jsou syntetické, tudíž tyto štětce ocení také vegani (+ já) a lidé alergičtí na přírodní vlas. U zvířecích chlupů bývá onen problém, že štětinky (stejně jako nám vlasy) vypadávají. U těchto štětců tento problém není. Jen občas vypadne nějaký ten "vlásek", ale s tím se počítá. Kvalitu hodnotím velmi pozitivně.

Na e-shopu navíc najdeš potřebné informace, jak pečovat o tyto štětce a prodloužit jejich životnost: "Pokud používáte štětce BrushArt každý den, doporučujeme je prát jednou týdně. Promněte štětce ve vlažné vodě spolu s jemným mýdlem nebo přípravku, který je pro tento účel určený. Snažte se vyhnout kovové části a rukojeti. Pokud je ve štětci usazený velmi odolný makeup, můžete k šamponu přidat sodu. Nechejte štětce chvíli namočené a poté je pod tekoucí vodou vymyjte, dokud nebude stékající voda úplně čistá. Zbylou vodu pak z vlasů štětce opatrně vymačkejte a vytvarujte vlasy do původního stavu. Nechejte přirozeně uschnout ve vodorovné nebo svislé poloze s vlákny směrem dolů. Správná péče prodlouží vašim štětcům jejich životnost a zaručí správné nanesení makeupu."




A teď již k samotným štětcům:

BrushArt Basic Pink štětec kabuki
Tento štětec stojí 199Kč. Jedná se o klasický malý kabuki štětec vhodný do kabelky a na cestování. Nazabere příliš místa díky tomu, že nemá dlouhou rukojeť. Já osobně bych tento štětec používala pouze na pudrové produkty (pudr, případně tvářenka, bronzer a rozjasňovač - ovšem nanesení již nebude tolik precizní). Někteří tyto štětce používají i klasicky na tekutý make-up, což je možné, ale zdlouhavé a finish nevypadá tolik dobře. Štětec je na štětiny velmi bohatý. Na tváři je jemný. Velmi pěkně se s ním dá pudr zapracovat (vklepáváním) do pleti. Jediné, co bych vytkla, je, že neobsahuje žádné pouzdro či kryt na štětiny. Osobně mi přijde velmi nehygienické jej takto strčit do kabelky. To bych určitě vyladila.


BrushArt Basic Pink štětec na oční linky
Tento štětec stojí pouhých 89Kč. Osobně gelové oční linky nepoužívám, preferuji ty tekuté, u kterých je štěteček součást balení. Ovšem zkoušela jsem štětec "namočit" do klasické krémové rtěnky, udělala jsem linku podél řas a vypadalo to parádně. Určitě se neboj používat produkty dekorativní kosmetiky multifunkčně. Linka se s ním kreslí velmi precizně, dá se nakreslit i tenoučká a i širší. Taktéž s "ocáskem" na konci jsem neměla problém. Jedná se o několik malých štětinek spojených do špičky. Trošku se obávám, aby se časem špička neroztřepila.


BrushArt Basic Pink spirála na řasy a obočí
Spirála stojí 99Kč. Někomu stačí kartáček od vyschlé řasenky, někdo si může pořídit novou spirálku. Využiješ ji každopádně na rozčesání obočí nebo také rozčesání řas po aplikaci řasenky. Za mě osobně to není produkt, který bych musela mít doma. Používám na obočí gel, který má právně takovou spirálu a navíc u většiny tužek na obočí se tato spirála nachází na druhém konci.


BrushArt Basic Pink kartáček na řasy a obočí
A jako poslední tu mám kartáček za 99Kč. Osobně jsem na tohoto pomocníčka čuměla jak tele na nová vrata. V popisu stojí: "Část s kartáčkem používejte pro úpravu obočí nebo pro odstranění přebytečné barvy. Kovový hřebínek používejte po nanesení řasenky, pročesáním řasy oddělíte a zbavíte se případných žmolků." Já určitě tento typ produktu nevyužiji. Žila jsem bez něj do teď a nijak mi nechyběl. Ale jsem si jista, že se najdou tací, kteří jej využijí. A já jsem nadšená, že nějaká firma myslí na všechny zákazníky a tvoří i takovéto typy "štětců".

Žádné komentáře:

Okomentovat