středa 3. května 2017

ROZHOVOR s Markétou Konvičkovou!

Markéta Konvičková mi přijde jako sympatická slečna, která má toho hodně za sebou i před sebou. A proto děkuji krasna.cz, že mi s ní zařídili rozhovor a já se mohla zeptat na otázky, které mě zajímali a třeba zajímají i vás. Do budoucna ji přeji spoustu úspěchů. 


1.Proč jsi se přihlásila do pěvecké soutěže SuperStar?
Bylo to z hecu. Přemýšlela jsem, jestli do toho jít, nebo ne. Nakonec mi kamarádka řekla, že se přihlásila. Tak jsem si řekla, když tam jde ona, půjdu i já. Byla to obrovská zkušenost, která mi umožnila natáčet videoklipy, desky, jezdit po celé republice koncertovat, mít své příznivce, za což vděčím své agentuře, která si mne po SuperStar vzala pod svá křídla.

2.Máš toho jistě hodně. Stíháš dělat kromě zpěvu ještě něco? Nějaké koníčky, záliby?
Stále na sobě pracuji. Chodím do fitka, na hodiny angličtiny, hodiny zpěvu, dokonce zkouším moderovat, denně čtu nahlas, různé knížky a podobně. Všechny věci, které jsou spojeny se zpěvem, mě hrozně baví a celé je to pro mě hobby s velkým H.

3.Co vše se po SuperStar změnilo? Začali tě brát lidé jako takovou celebritu?
Lidé z blízkého okolí ani ne. Rodina a kamarádi mě berou stále stejně. Akorát je to nejspíš nezvyk, když mě třeba zahlédnou v televizi. Jinak mě těší, že uběhl rok a něco a stále mě lidé poznávají, chtějí podpis, přijdou se na mě podívat na vystoupení.

4.Ztratila jsi po SuperStar nějaké přátele, nebo se naopak ozvali staří známí, o kterých jsi již dlouho neslyšela?
Ztratila, neztratila. Ono se to obměnilo. Určitě to zamrzí, ale bohužel. Ukáže se, kdo je pravý přítel, a kdo ne.

5.Koho jsi ze SuperStar považovala za nejlepší kamarádku či kamaráda, oblíbila sis všechny?
My jsme si všichni strašně dobře sedli, až jsme se divili. Na pokoji jsem byla s Domčou Starou, ale jak říkám, všichni se bavili se všema.

6.Co v nejbližší době plánuješ nového, zajímavého?
Novou desku, kterou budeme natáčet s americkým producentem. Hrozně se těším, momentálně veškerý čas trávím ve studiu připravováním demo snímků, ale samozřejmě jezdím vystupovat a soustředím se na školu.

7.Jak vlastně snášíš kritiku? Poučíš se z ní? Nebo je ti jedno?
Kritika mě posouvá dál. V podstatě mě motivuje a nutí, na sobě dále pracovat a být lepší a lepší.

8.Byla jsi někdy tak na dně kvůli odpůrcům, že jsi chtěla ze showbyznysu navždy pryč?
Né né né. :-)

9.Jak často koncertuješ? Zvládáš při tom všem školu?
Ve škole mám individuální plán, hrozně moc za to děkuji škole. Koncertů a poptávek je dost. Můžete mrknout na webovky www.marketakonvickova.com.

10.Kdo tě nejvíce ve zpěvu podporuje?
Agentura, rodina, kamarádi, fanoušci.

11.Vídáš se ještě s dalšími finalisty?
Vídáme se na společných vystoupeních, těch ale zase tolik není.

Žádné komentáře:

Okomentovat