sobota 17. června 2017

RECENZE Sada kompletní péče pro citlivou pleť FOR LIFE & MADAGA (1. část)

V minulých dvou recenzích jsem testovala produkty ze sady kompletní péče pro suchou pleť od značky FOR LIFE & MADAGA (http://ladyvanilka.blog.cz/1704/recenze-sada-kompletni-pece-for-life-madaga). A v dnešním článku se opět kouknu na zoubek další sadě. Tentokrát je určena pro citlivou pleť, což je moje kategorie pleti. Jedná se o produkty z e-shopu www.forlifemadaga.com.

Sada obsahuje:
- Lanomed krém na citlivou pleť (50ml)
- Lanomed mast na citlivou pokožku (18ml)
- Čisticí lotion Dermaclinic (200ml)
- Pleťové tonikum Dermaclinic (200ml)
- PP taška malá - průhledná se zlatavým logem FOR LIFE & MADAGA
- Oční krém Dermaclinic (2ml)

Sada stojí 1 151Kč, což mi za takové množství kvalitních produktů nepřijde vůbec příliš. Určitě bych ji mohla doporučit i jako dárek pro tvé blízké. Jelikož dostaneš v balíčku i dárkovou taštičku, tak máš o dárek vystaráno. Navíc se v sadě nachází od každé pečující kosmetiky něco, proto si každý přijde na své a zajisté ji využije.



Lanomed krém na citlivou pleť (50ml)

Mě osobně nejvíce z celé sady okouzlil tento krém na citlivou pleť. Nachází se v roztomilé bílo-růžové krabičce a samotný obal produktu je taktéž růžovoučký, což je roztomilé, dívčí a sympatické. Není to design nijak přeplácaný nebo infantilní. Vše je přesně tak, jak má být. Navíc oceňuji tohle praktické balení. Nemusíš sahat do kelímku s krémem, což je nehygienické. Takto si jen vytlačíš přesně tolik produktu, kolik potřebuješ.

"Lipofilní krém na citlivou pleť s obsahem regeneračního a zklidňujicího MEDILANu™.
Aktivní látky: medilan, vit. E, panthenol, včelí vosk, derivát kokosového oleje a ochranné oleje jsou zaměřeny na stabilizaci, zklidnění a ochranu pleti před vnějšími vlivy."

Krém sám o sobě je spíše hutnější. Trošku déle se díky této vlastnosti i roztírá. Je třeba jej zapracovávat krouživými pohyby postupně do pleti. S pletí pak nádherně hraje. Pomalu vidím, jak mi pleť červená, což je známka dobrého krému. Rozproudí mi krev a dodá mé kůži barvu. Ovšem krém zanechává mastný filtr. Mně osobně to zas tolik nevadí, jelikož mám suchou pokožku a tato mastnota na pleti je pro mě něco nového a užívám si ten pocit hydratace. Chápu však, že by to mnohým lidem mohlo vadit.


Pleť poté září. Je vyživená, hydratovaná a dodala jsem ji onu potřebnou péči, kterou si zaslouží. Co se pak týče parfemace, cítím z krému lehkou vůni rozkvetlé zahrady. Nemusíš se však bát. Tato vůně jde cítit pouze, když přičuchneš ke krému a soustředíš se. Na pleti již cítit nejde.

Já zatím krém používám pár týdnů, a ačkoliv jsem měla už i lepší krémy, nemám s ním žádný velký problém a ráda ho užívám každý večer i ráno. Navíc je to skvělý podklad pod make-up, jelikož mou pokožku zhydratuje a make-up na něj pěkně sedne, aniž by se mi tvořily suché šupinky.



Lanomed mast na citlivou pokožku (18ml)

Dalším produktem v sadě je mast na citlivou pokožku. "Pro ošetření velmi citlivé pokožky obličeje i celého těla dospělých a dětí. Přípravek s obsahem vysoce čistého (99%-ního) přírodního MEDILANu™, který se vyrábí z farmaceutického lanolinu /jeho unikátní regenerační a zklidňující účinky na pokožku byly prokázány četnými klinickými studiemi/."

Z počátku jsem přemýšlela, o jaký produkt se jedná. Od této značky mám již zkušenosti s pleťovými maskami, které mají přesně takové balení. Tentokrát se však jedná o malou mast! Mast nemá žádnou parfemaci. Je spíše hutnější, na pokožce příjemná.

Na e-shopu jsem si našla možnosti použití Lanomed masti:
- ošetření a zklidnění pokožky u dětí (zarudlost, přesušená kůže apod.)
- ošetření popraskaných bradavek (např. při kojení)
- ošetření suchých, popraskaných rtů
- ošetření a zvláčnění citlivé a suché pokožky
- zklidnění pokožky při podráždění např. kosmetickými přípravky
- ošetření drsné kůže (ruce, chodidla)
- zklidnění a zvláčnění kůže (při psoriáze a atopickém ekzému)
- ošetření alergenní pokožky (v tomto případě konzultujte s lékařem)
- ošetření kůže po ozařování

Postup při aplikaci: Na čistou kůži naneste malé množství přípravku a důkladně rozetřete. Používejte pravidelně dle potřeby 1x až 5x denně.

Já osobně žádný z výše uvedených problémů nemám, ale mast jsem zkusila aspoň na popraskanou pokožku pat. Je pravda, že mi změkčila tvrdou kůži a parádně paty ošetřila. Nevím, co je tohle za zázrak… ale funguje to! Taková mast se v domácnosti vždycky shodí při jakémkoliv problému.


Žádné komentáře:

Okomentovat