středa 20. února 2019

MLSÁNÍ aneb ořechové krémy z Justrealfood.cz

Jsem moc ráda, že ti mohu představit e-shop www.justrealfood.cz, který má ve svém sortimentu vše, co potřebuješ pro racionální zdravé stravování. Miluji jídlo a miluji také zkoušet nové chutě. Tento internetový obchod ti nabízí tolik dobrot, které stojí za ochutnání! Od bio, raw až po vegan stravu.

Při objednávce jsem věděla, že rozhodně nemohu zapomenout přihodit do košíku nějaké ty ořechové krémy. To je moje neřest! Baví mě objevovat nové značky a nové kombinace oříšků. Zde je výběr veliký a na své si přijde určitě každý - od známé značky po méně známé, které jsem doposud neznala a ráda objevila.


Lucky Alvin - Arašídy s mléčnou čokoládou

Dlouho jsem četla recenze ořechových krémů této značky, až jsem neodolala a konečně se rozhodla tento produkt také odzkoušet. Nechápala jsem se, co na něm lidé mají, vzhledem k tomu, že složení není úplně čisté. Osobně bych vyřadila sladidlo maltitol pro jeho nadýmavé účinky, ovšem to je záležitost preferencí. Záleží čistě na tobě, co do svého těla dáš.


Já tomuhle máslu ale i to sladidlo na víc odpouštím, protože je to ráj na zemi! Extrémně jemně namleté arašídy v kombinaci se sladkou mléčnou čokoládou pohladí tvé chuťové pohárky. Chuť je opravdu jemňoučká, lahodná, máslo se nijak přehnaně nelepí na zuby, nemá žádný chemický či jinak vtíravý ocásek a také božsky voní.


Je ideální na lívance, palačinky, klidně na vánočku či rohlík nebo na chleba, ale určitě také do kaší. Zkrátka jej použiješ stejně jako všemi milovanou nutellu, ovšem tohle je zdravější verze! Já jej mám stejně nejraději jen tak na lžičku, kdy si naplno vychutnám onu chuť ořechů v kombinaci s čokoládou. V rámci racionálního stravování je jedna lžička denně naprosto v pořádku, nijak to tvé postavě neublíží, a pokud to pohladí tvou duši, pak účinky na psychiku jsou ty nejdůležitější! Upozorňuji však, že zrovna u tohoto typu produktu je velmi složité přestat, jakmile se do něj pustíš. Já též plánovala jednu lžičku denně… no nechápu jak, ale velmi rychle jsem se u tohoto krému dostala na dno skleničky.

Sklenice 330 g stojí 139 Kč, což je velmi příjemná cena.

Natuneta

Dalším produktem, který jsem dostala možnost vyzkoušet, je krém z lískových oříšků a kakaových bobů. Ve složení se nachází 75% pražená jádra lískových ořechů, agávový sirup, 12% kakaové boby a himalájská růžová sůl. Složení je mnohem čistější (než u výše zmíněného másla) a mně sympatičtější. Neobsahuje žádné stabilizátory, aditiva či jiné zvýrazňovače chutí. Tohle je prostě zdravé mlsání!


Balení má 140 g a stojí 149 Kč. Za kvalitu si holt připlatíš. Mně takto malé množství úplně vyhovuje, jelikož je skladnější, takové krémy by se měly spotřebovat do 2 - 3 týdnů, což mi nedělá problém v případě menší sklenice a v neposlední řadě se tolik nepřecpeš, když spořádáš na posezení půlku.


Tento krém bych doporučila lidem, kteří mají rádi hořkou čokoládu, jelikož v něm převládá chuť kakaových bobů. Chuť je hořčejší, výraznější, ale vůbec ne nijak chemická. Oříšky a kakaové boby se nádherně doplňují a chutě spolu souzní. Když mě honí mlsná (konkrétně po čokoládě), stačí lžička a je to!

Arašídový krém pražený

Značku Natu jsem doposud neznala, ale velmi rychle si získala mé sympatie. Vždycky od značek ráda zkouším jejich arašídové krémy - je to takový základ, který hodně vypoví o kvalitě jejich produktů. Tento krém má 300 g a stojí 109 Kč. Poměrně cena-kvalita je naprosto božský! Sklenice je obrovská, tudíž ti dlouho vydrží.


Hlavním benefitem tohoto produktu je složení. Obsahuje totiž 100 % arašídů a nic víc! Žádné stabilizátory, aditiva, přidaný cukr, sůl ani jiné zvýrazňovače chutí. Pro zdravé a čisté stravování je tohle dokonalost! Navíc arašídy obsahují spoustu pro tělo prospěšných látek (vitamíny E, B1, B3, koenzym Q10, kyselinu listovou, hořčík a fosfor) a jsou výborným zdrojem bílkovin.


Konzistence je velmi řídká, což se od složení dá očekávat. Já tohle miluji! Miluji, jak to teče, jak je máslo jemňoučké… tohle je food p*rno! Maximálně si vychutnáš chuť arašídů. Pokud máš chuť na něco slaného, pak místo brambůrek či solených oříšků sáhni po této dobrůtce. Stačí lžička a uspokojíš své touhy.

Díky tekuté konzistenci je ideální na pečení (přidej jej do koláčů, buchet), také do lívanců, domácích raw tyčinek či kuliček. Ráda si jej přidávám do kaší nebo jen tak na tousty. Tohle mohu maximálně doporučit!

Žádné komentáře:

Okomentovat