úterý 5. února 2019

RECENZE Hořčíkový olej Renovality

Věřím, že značku Renovality ti snad ani nemusím představovat. Jedná se o 100% přírodní českou kosmetiku, která se specializuje především na výrobu kosmetických olejů. Na webových stránkách se dočteš následující: "Naše oleje mají čistý přírodní původ. Jsou lisovány za studena pouze z pečlivě vybraných rostlin, což zaručuje také jejich perfektní kvalitu. Obsahují nejvyšší možné množství bioaktivních látek. Oleje se výborně se vstřebávají. Zásadně nepřidáváme do našich olejů žádné minerální oleje, syntetické látky, konzervanty nebo barviva." Filosofie této značky se mi zamlouvá, a proto jsem ráda, že jsem opět dostala příležitost otestovat nové produkty.



Proč hořčíkový olej?

O důležitosti hořčíku pro naše tělo si mnohé přečtete z různých zdrojů. Já s nedostatkem dlouhodobě bojuji. Řešila jsem jej tabletami předepsanými od doktorky, vyhledávala jsem doplňky stravy, piji pouze a jen neperlivou Magnesii a konzumuji potravu, ve které se hořčík vyskytuje. I přes všechna opatření se křeče jednou za čas ještě objeví.

Ačkoliv ženy snesou mnohé, někdy mě křeče nenechají v klidu spát. Obzvlášť pokud mám v daný den hodně pohybu a nohy nenechám na chvíli odpočinout, následně se to projeví. Apeluji na sportovce, kteří trpí "svalovkami", že tohle je to pravé ořechové! U ne jednoho fitnessáka jsem tento olejíček zahlédla a rychle získal na popularitě.

Určitě doporučuji si přečíst článek: https://www.renovality.cz/nase-novinky/horcikovy_olej/, kde jsou nádherně popsány výhody užívání hořčíkového oleje.

Proč zvolit Renovality?

Produkt má 200 ml a stojí 349 Kč. Balení obsahuje praktický rozprašovač, s kterým se snadno manipuluje. Nanáší tak akorát množství. Trošku jsem se bála, že olej bude velmi rychle mizet, ale opak je pravou. Aktivně jej využívám několik týdnů a stále neubývá - super! Tahle investice se rozhodně vyplatí.

Kromě snadné aplikace je velkou výhodou právě kvalita, které se ti dostane. Jedná se o nejvíce doporučovaný olej na světě - vysoce čistý a koncentrovaný.

Jak aplikovat?

Stačí nanést 1 krát denně 3 - 5 střiků na pokožku. Dočetla jsem se, že nejlepší účinky zaznamenali při nanášení na oblast pod kolenem. Můžeš jej ovšem nanést i do podpaží nebo na nohy. Poté je potřeba jej nechat absorbovat 30 minut. Je možné následně olej opláchnout nebo setřít ubrouskem. Já osobně natáhnu pyžamo a ulehám do spánku. Nohy nemám po aplikaci nijak mastné či lepkavé. Kromě doplnění hořčíků tento olej také hydratuje a redukuje mastnou pokožku. Pro mou suchou pokožku nohou je hydratace a výživa olejem velmi příjemná.

Prodejce upozorňuje, že při prvních pár aplikací může mít za následek nepříjemné brnění. To byl také můj případ. Cítila jsem mravenčení, ale nebylo to nijak nepříjemné. Po asi 5 aplikacích tohle brnění vymizelo. Také by se olej neměl aplikovat na jakkoliv porušenou pokožku, jelikož by způsobil pálení - což je logické. Já bych tedy ještě zmínila, že bych nedoporučovala olej nanášet ani těsně po holení nohou právě kvůli pálení.

Produkt samozřejmě nemá žádnou parfemaci. A jak lze očekávat od oleje, jedná se o mastnou tekutinu, která se ovšem poměrně rychle vstřebává.

Jak jsem spokojená?

Pokud se nechceš ládovat pilulkami, pak tohle je ideální produkt pro tebe. Můžeš jej využít jako "hořčíkovou terapii" v podobě příjemné masáže, při které se ti uvolní svaly po zátěži nebo jen tak. Já si aplikaci vždy užívala. Dopřála jsem nohám relax, hořčík a navíc je zhydratovala. Skutečně jsem si všímala, že pokožka je mnohem jemnější a vypnutější. Olej mám na nočním stolku a zařadila jsem jej do mé večerní rutiny. Už si bez něj neumím představit usínání!

Žádné komentáře:

Okomentovat