středa 13. února 2019

RECENZE Baobabový olej Renovality

Věřím, že značku Renovality ti snad ani nemusím představovat. Jedná se o 100% přírodní českou kosmetiku, která se specializuje především na výrobu kosmetických olejů. Na webových stránkách se dočteš následující: "Naše oleje mají čistý přírodní původ. Jsou lisovány za studena pouze z pečlivě vybraných rostlin, což zaručuje také jejich perfektní kvalitu. Obsahují nejvyšší možné množství bioaktivních látek. Oleje se výborně se vstřebávají. Zásadně nepřidáváme do našich olejů žádné minerální oleje, syntetické látky, konzervanty nebo barviva." Filosofie této značky se mi zamlouvá, a proto jsem ráda, že jsem opět dostala příležitost otestovat nové produkty.



Když jsem na e-shopu objevila novinku baobabový olej, věděla jsem, že jej potřebuji vyzkoušet! Produkt má 100 ml a stojí 399 Kč. Jedná se o čistý přírodní produkt vysoké kvality, proto si myslím, že je cena naprosto adekvátní.

Baobabu se přezdívá Strom života. A co to vlastně je? Jedná se o strom z Afriky, který je svým složením i účinky podobný populárnímu arganovému oleji. Ten jsem před nedávnem dopotřebovala, a jelikož jsem chtěla zkusit opět něco nového, tento olej se zdál být dobrým nástupcem.

V zimě se mě má pokožka rozhodla potrápit. Bojuji s ekzémem, suchostí a chladovou alergií. Vzhledem k těmto problémům odmítám na pleť patlat chemii a rozhodla jsem se jít přírodní cestou. Někdy je méně více… k čemu 100 složek ve složení? Milion ingrediencí, které vytvoří chemický koktejl? Já sáhla po jednoduchosti. Věřím, že příroda mi nemůže ublížit, jedině pomoct.

Mezi účinky tohoto oleje patří: hydratace, regenerace pokožky, navrací jí pružnost a udržuje ji v dobrém stavu. Samotný olej je pak bohatý na obsah vitaminu E, takže pokožku vyživí. Olej je vhodný pro všechny typy pleti. Ať už máš pokožku suchou, mastnou či smíšenou, každá potřebuje hydratovat.

Olej se nachází ve fialovém sklu. Dočetla jsem se, že fialové sklo zaručuje bioaktivní stálost výrobků. Vliv světla vždy urychluje proces molekulární rozpad přírodních produktů. Fialové sklo funguje jako přirozený filtr, který chrání a zlepšuje kvalitu olejů. Kromě toho balení obsahuje praktické kapátko, s kterým se snadno manipuluje. Navíc, co si budeme povídat, tento způsob nanášení je prostě zábava! Vždy si přijdu jak instagramová hvězda, když na sebe olej "profesionálně" kapu a nechávám jej stékat po tvářích.


Oleje není potřeba nanášet velké množství. Pokožka stejně dokáže vstřebat pouze určitou část. Budu se opakovat, ale méně je někdy více. Pokud naneseš skutečně dvě až čtyři kapky na celou tvář, nesetkáš se ani s mastným filmem! To mě velmi překvapilo, jelikož jsem si myslela, že u olejů to ani jinak nelze. Olej se vstřebá pod kůži a zde si plní svou funkci. Hydratuje a vyživuje. Ihned můžeš nanášet make-up. Díky oleji nebudeš mít suché šupinky a make-up bude vypadat lépe. Já nanáším olej vždy na noc. Ráno se probudím a pokožka ani nepotřebuje hydratovat! Je krásně vláčná a hebká na dotek. Navíc po pár týdnech používání jsem si všimla také toho, že je pleť projasněnější a působí vitálněji, ne tolik unaveně.

Olej můžeš použít také na vlasy, ale to jsem zatím nezkoušela. A pokud mám pocit vysušených loktů či kolen, pak nanáším olej i tam. Je to zkrátka produkt, který má vícero využití a v domácnosti se neztratí.

Žádné komentáře:

Okomentovat