neděle 3. února 2019

SOUTĚŽ o deskovou hru Tipni si!

Krásné pondělí,
v minulém článku jsem ti představila novou hru Tipni si Česko a zmiňovala jsem tam také základní verzi Tipni si, kterou jsme si celá rodina moc oblíbili. Značka Albi byla tak hodná, že mi pro vás do soutěže věnovala právě deskovou hru Tipni si!

Jsem moc ráda, že mohu jako výhru nabídnout právě tuto hru. Sama ji hojně hraju a mohu ji jedině doporučit. Udělá mi velkou radost, když budu moct obdarovat někoho z vás - mých pravidelných čtenářů.


Pár slov o hře Tipni si!

Oč se jedná? Samozřejmě o tipování, ale také sázení a debatování o zajímavých otázkách. Tato párty hra je rozhodně jedna z těch zábavnějších! Pozvi si kamarády a zasmějte se spolu. K tomu se navíc něco nového i přiučíte nenásilnou formou. Ve hře se nachází 1 188 otázek rozdělených do 6 okruhů: společnost, fauna a flóra, věda a technika, stalo se, sport a různé. U každé otázky je pak třeba si správně tipnout odpověď. Můžeš odhadovat například rychlost, délku, výšku, hmotnost nebo třeba správný letopočet… Mě osobně nejvíce zaujala oblast: společnost, kde jsou opravdové perly ze světa! Některé otázky jsou vskutku zajímavé a humorné. Nebojí se zabrouzdat ani i do kontroverznějších témat.

Další informace se dočteš zde: https://eshop.albi.cz/tipni-si/#obsah

Jak se zapojit do soutěže?

Pravidla jsou naprosto jednoduchá! Stačí, když mi do komentářů napíšeš, jakou hru od Albi máš nejraději, popřípadě jakou hru nejčastěji hraješ s kamarády či rodinou? Nezapomeň připsat také svůj e-mail, kam tě budu moct v případě výhry kontaktovat.

Výherce vyhlásím za týden 11. února.

Přeji hodně štěstí a doufám, že jsem ti trošku zpříjemněla začátek týdne!

Žádné komentáře:

Okomentovat