sobota 9. února 2019

RECENZE Clarins Multi-Active (2. část)

V tomto článku bych se s tebou ráda podělila o dáreček, který mi přinesl Ježíšek www.parfemy-elnino.cz a tímto jim mockrát děkuji. Jedná se o dárkovou kazetu pro ženy značky Clarins.

O této značce jsem již mnohé slyšela, ale neměla jsem doposud tu čest ji otestovat na vlastní kůži. Její pověst ji předchází! Jedná se o kvalitní pečující i dekorativní kosmetiku high-end trhu. Sice si trošku připlatíš, ale zato se ti dostane skvělých produktů.



Clarins Multi-Active

Tato sada stojí 1040 Kč a nachází se v ní 3 produkty + kosmetická taštička. Právě taštička dotváří celý balíček a dodává mu vánoční atmosféru. Je celobílá, tudíž na první pohled elegantní, ovšem zdobí ji na zipu dvě ozdůbky s vánočním motivem. To je prostě rozkošné! Taštička rozhodně není jedna z těch menších, naopak se do ní vlezou i větší lahvičky kosmetiky, například šampon, kondicionér, sprchový gel a podobně. Určitě ji na cestování využiji, jelikož kosmetických taštiček není nikdy dost. Navíc mou sbírku do teď ovládaly pouze menší taštičky.


V minulém článku jsem ti představila denní krém + čisticí přípravek s peelignem a dnes se podíváme na zoubek nočnímu krému.

Clarins Multi Active 15 ml - Aktivní noční krém

Další produkt v balení má již pouhých 15 ml, ale budeš se divit, jak dlouho ti i takové malé balení vydrží. Navíc je ideální na cesty. Jelikož prodejce doporučuje používat krém na oční okolí, vzala jsem jej jako oční krém na noc. A očního krému je potřeba opravdu malé množství (přibližně velikosti hrášku).


Nedávno když jsem cvičila, jsem si při skákání panáků všimla v zrcadle, jak hrůzostrašně se mi třepe kůže pod očima. Jak jsem už zmínila v 1. části této recenze, suchá pleť je nejvíce ohrožena ke vzniku vrásek a já si již ve svých 22 letech všímám, že je potřeba o pleť mnohem víc pečovat. Tento krém slibuje neutralizaci působení volných radikálů, zabránění tvorby vrásek, pleť by poté měla být uvolněná a vyhlazená.


Texturou je krém spíše hutnější, ale stále se dobře roztírá. Má skoro až gelovitou konzistenci, proto když si jej dáš do ledničky, bude tě při aplikaci příjemně chladit. To je na očním okolí velmi příjemné a ráda to takto praktikuji. Krém je bez parfemace, cítím z něj pouze klasicky "krémovou" vůni, tudíž je vhodný i pro citlivé nosánky. U očního krému tuto vlastnost maximálně oceňuji. Nic parfemovaného by mé oči nezvládly. Tento krém je rozhodně mastnější než denní krém z této sady, což opět beru jako plus u produktu určeného na noc. Pomaleji se také vstřebává.

Tohle je zrovna ten typ produktu, u kterého efekt neuvidíš hned, ani po týdnu… nejdříve tak za 14 dní. Pleť hloubkově a hlavně dlouhodobě hydratuje. Po dopotřebování produktu jsem ještě minimálně týden cítila, že mé oční okolí není vysušené. Jakmile jsem začala používat jiný oční krém levnější značky, najednou jsem nebyla spokojená. Navykla jsem si na ten luxus krému od Clarins a mám pocit, že nutně potřebuji větší balení! Tento produkt se povedl!

Žádné komentáře:

Okomentovat