čtvrtek 14. února 2019

RECENZE Rimmel Insta Fix & Matte transparentní fixační pudr

V tomto článku bych ti ráda představila Rimmel Insta Fix & Matte transparentní fixační pudr, o kterém si již jistě slyšela. Není to žádná novinka. Já mám u pudrů své oblíbence, ale když mi došel, rozhodla jsem se právě pro tento. A dobře jsem udělala! Pudr má 8 g a stojí 114 Kč. Při aktivním každodenním používání mi bez problému vydržel již 2 měsíce (a ještě v něm něco zbývá), což je slušný výkon. V poměru cena - kvalita jej rozhodně mohu doporučit!

rimmel-insta-fix-matte-transparentni-fixacni-pudr


Balení je bytelné, pevné a vkusně zpracované. Dokonce i když mi pudr párkrát upadl na zem, tak zůstal neponičen - to je opravdu rarita! Hodíš jej jen tak do kabelky a nemusíš se bát, že se ti otevře a napáchá škody. Značka Rimmel v kvalitě svých produktů hodně pokročila a již dávno neplatí, že se v drogérkových/levnějších vodách nedají najít skvělé produkty!

Jak si na první pohled můžeš všimnout, jedná o transparentní pudr. Na první pohled je bílý, ale neboj, bílý plášť ti na pleti neudělá. Malé částečky pigmentu se přizpůsobí tvému tónu pleti. Transparentní pudry já mám nejraději. Pokud se opálíš, nemusíš hned běžet do drogerie pro nový odstín. Nevytváří na pleti další vrstvu, nezvyšuje krytí make-upu (maska pro mě není žádoucí efekt) a nemění nijak odstín make-upu. Samozřejmě existují tyto typy pudrů, které bílé fleky na pleti vytváří - to ale není tento případ! Mnoho lidí namítá, že pokud se fotíš s bílým pudrem, tak ti blesk vytvoří až sněhobílý obličej. Ano, i to se mi stalo u levnější "bílých" pudrů, nicméně tento jsem několikrát otestovala a žádný flashback jsem nezpozorovala. Rozhodně se jedná o jeden z těch kvalitnějších!


Jelikož mám porcelánově bledou pleť, tak sehnat na mě padnoucí make-up a ještě k tomu v dobrém odstínu pudr je nadlidský úkol! U tohoto pudru mám jistotu, že mé pleti sedne. Mám extrémně suchou pleť, proto nikdy nepudruji tváře, nicméně ve středu čela se vždy začnu po chvíli lesknout, proto zapudrovávám zejména tam. Takto mi vydrží pleť matná cca 8 hodin. Také je potřeba zafixovat korektor pod očima, aby se nesléval do vrásek. Tento pudr korektor zabetonuje a drží jej na svém místě.

Pokud máš na pleti suchá místa, pak pudr jej ještě více zvýrazní - to je jasné a rozhodně bych to nedávala za vinu produktu. Nejdůležitější je podklad, tedy samotná pleť, proto by měla být péče na prvním místě, až poté používat dekorativku. Nemůžeš od kosmetiky očekávat zázraky!

rimmel-insta-fix-matte-transparentni-fixacni-pudr
Tento pudr zafixuje make-up, zmatní jej a vytvoří až sametový finish. Efekt dělá skutečně krásný. Pleť je heboučká na pohled i na dotek. Mnohdy si nanesu na celý obličej hydratační krém, poté jej zapudruji a pleť je sjednocená, matná, ale nemám pocit vysušené pokožky či pnutí.

Já jsem s tímto produktem velmi spokojená a rozhodně jej mohu sama za sebe doporučit! Minimálně za tu cenu stojí za zkoušku. Seženeš jej na Notino.cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat