čtvrtek 16. srpna 2018

Cestovní kosmetický kufřík od Albi!

Tohle léto jsem procestovala s cestovním kosmetickým kufříkem značky Albi! A jelikož jsem našla velkou oblibu v jeho využití, rozhodla jsem se ti ho také doporučit.



Albi mám na tyto blbůstky strašně ráda, jelikož miluji jejich hravé designy. Také tento kufřík je k dostání hned v několika různých variantách. Již klasické jsou pro Albi motivy kočiček, dále je v nabídce trendy plameňák, boho peříčka a já zvolila variantu arabesek. Podklad je černý, ale různě barevné arabesky jej perfektně oživí. Rozhodně to není nijak infantilní design, ale přesto je to zajímavé, efektní, stylové a tak trochu rozkošné.

Kufřík stojí 269 Kč a za koupi rozhodně stojí! Materiálem je to 100% polyester, což znamená, že i kdyby se ti na taštičku něco vylilo nebo ti zmokla, produkty uvnitř jsou v bezpečí. Materiál je tedy nepromokavý a také velmi snadný na údržbu. Na samotném motivu arabesek není skoro nic vidět (když by se ušpinil), ale i tak stačí pouze otřít vlhčeným ubrouskem. Případně jej strčíš do pračky a opereš. Já tak udělala, jelikož z počátku kufřík zapáchal, když mi přišel domů.


Kvalitě nemám co vytknout. Materiál fantastický, zipsy fungují, jak mají a nikde se nezasekávají. Navíc kufřík stále drží svůj tvar, nijak se nekrčí a je natolik pevný, že věci uvnitř něj jsou v bezpečí.

Mám doma mnoho kosmetickým taštiček, ale neměla jsem žádnou větší, do které by se mi vlezly všechny "potřebnosti" pohromadě. Rozměry: 25 cm × 16 cm × 13 cm jsou pro mě naprosto vyhovující. Na jednu stranu není příliš velký, vleze se do každého kufru či cestovní tašky a na druhou stranu je větší než všechny moje kosmetické taštičky.


Kufřík obsahuje velkou hlavní kapsu, dále jednu vnější a jednu vnitřní zadní kapsu. Tohle rozdělení mi maximálně vyhovuje. Do menších kapsiček dávám drobnosti (pinetky, gumičky…) a do velké naskládám například šampon, hřeben, deodorant, parfém, krémy a podobně. Tyto větší lahve (šampon, kondicionér…) jsem většinou neměla kam dát a jen tak jsem je pohazovala po cestovní tašce, což bylo nepřehledné a pak jsem je musela lovit někde v hlubinách tašky. Takto mám vše při sobě. Jsem velmi organizovaný člověk a potrpím si na řád a systém… to je moje prokletí. Tento produkt mi usnadnil cestování.

Samozřejmě kufřík můžeš využít i na jiné věci (ne jen na kosmetické), například na kabely, menší elektroniku, jídlo… cokoliv tě napadne. Tohle je jedna z těch praktických věciček, které se v žádné domácnosti rozhodně neztratí! Doporučuji také jako tip na dárek.

Žádné komentáře:

Okomentovat