středa 1. srpna 2018

RECENZE slavný Dermacol Cover make-up

V tomto článku bych se ráda podívala na zoubek make-upu, který nás proslavil po celém světě. Ano, česká značka Dermacol dokázala vytvořit extrémně krycí make-up, který obletěl celý svět. Make-up artisti jej zkouší, píší recenze a předávají své postřehy dál. Já osobně vidím největší úspěch v tom, že sám Jeffree Star o něm točil video.

dermacol-cover-extremne-kryci-make-up-spf-30-miniatura



Představuji ti Dermacol Cover extrémně krycí make-up SPF 30. Když jsem dělala na Notinu objednávku, narazila jsem také na miniaturku tohoto make-upu. Řekla jsem si, že když už objednávku dělám, tak mě těch pár korun navíc nezabije a konečně tento pověstný produkt vyzkouším. Je super, že e-shop nabízí i zmenšeninu, na které si můžeš produkt vyzkoušet a případně si následně koupit větší verzi.

Klasická velikost má 30 g a stojí 269 Kč, což není nijak velká investice, ale přesto oceňuji tu levnější možnost, kdy jej pouze vyzkouším. Miniaturka má 4 g a stojí 69 Kč.

Objednala jsem si odstín 208. V nabídce je i odstín 207, což by bylo logické objednat, protože vždy volím se svou sněhobílou pletí tu nejsvětlejší variantu, nicméně 207 se mi zdál s podtónem do oranžova a má pleť si vyžaduje studenější podtón, proto jsem sáhla právě po 208. A trefila jsem se! Konečně make-up/korektor, který je dostatečně světlý i na mou sněhurkovskou pleť. Apeluji na všechny bledulky - tohle je ten pravý! Studený podtón mi sedí a na pleti neoxiduje. V nabídce je opravdu hodně odstínů, proto si na své přijde každý.

dermacol-cover-extremne-kryci-make-up-spf-30-miniatura

Nejprve jsem se rozhodla tento produkt použít jako make-up. Stačila kapka a vystačil mi na celý obličej. Produktu je potřeba opravdu málo, proto se miniaturka vyplatí. Využiješ ji plnohodnotně několikrát. Ovšem tím, že je make-up silně krycí, tak zakryje úplně vše, tedy všechny kontury obličeje. Ten pak vypadá jako umělá maska. Na pleti jde hodně vidět, je potřeba jej precizně zapudrovat a po deseti minutách jsem měla pocit, že se pod ní pleť dusí a především potí. Je to opravdu EXTRÉMNĚ krycí make-up aneb když chceš zakrýt i svou špinavou duši.

dermacol-cover-extremne-kryci-make-up-spf-30-miniatura

Já ovšem počítala s tím, že jako make-up tento produkt nevyužiji. Četla jsem recenze a tohle bylo zmíněno všude. Jako korektor je však tento produkt bezkonkurenční! Stačí kapka a zakryje kruhy pod očima, vyzmizíkuje nedokonalosti a dodá sebevědomí i aknózní pleti. Poté už jen zapudruješ a drží celý den jako přibitý. Vydrží pot, obstříknutí vodou… dokonce i když smrkám, tak u nosu nemizí. Odlíčení si pak vyžaduje dvoufázový odličovač.

Dermacol Cover je tedy voděodolný (obrovský benefit v létě), hypoalergení a má SPF 30 (to je opět obrovský benefit v létě). Pleť nevysušuje, naopak ji pěkně hydratuje. Udržuje ji na místech aplikace přirozeně lesklou. Pigmentace je maximální, výdrž je bezkonkurenční.

A já tohle malé balení používala měsíc v kuse každý den na kruhy pod očima a malé nedokonalosti a ještě mi tam trošku zbylo. Je perfektní, že za ty peníze ti vydrží tak dlouho. Koupě se rozhodně vyplatí! Proto naběhni na Notino.cz a objednávej.

Žádné komentáře:

Okomentovat