úterý 28. srpna 2018

RECENZE Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion+

V poslední době se mi naskytla příležitost objevovat nové a nové značky. Jednou z těch značek, kterými jsem byla doposud nepolíbená, je Clinique. O ní si již jistě mnoho slyšela! Je velmi populární (nejen u bloggerek) a našla si své příznivce napříč všemi ženami i muži. Tato britská značka se specializuje nejen na pečující kosmetiku, ale také na tu dekorativní a ve svém sortimentu má i parfémy. Slibuje především kvalitu! A jak je všem známo… za kvalitu si holt někdy člověk musí připlatit.




Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion+ je Intenzivní hydratační gel pro velmi suchou a smíšenou pleť. Prodává se v balení 50 ml nebo 125 ml. Balení 50 ml pak stojí 437 Kč a na rozdíl od větší verze (ta obsahuje pumpičku) se nachází produkt v tubě. Za prvé bych ráda řekla, že co se týče pečující kosmetiky, mi cca 450 Kč za krém nepřijde vůbec mnoho. A za druhé opět musím zmínit to, že jsem nadšená, když je krém v tubě a nemusím prsty sahat do kalíšku (to mi přijde nehygienické).

Krém je určen na den, což si myslím, že dle konzistence a účinků rozhodně sedí. Využití najde u suché, velmi suché až smíšené pleti. Doporučit jej mohu všem věkovým kategoriím. Klidně ženám i mužům.

Co mě velmi zarazilo, je vůně. Čekala jsem trošku jemnější a příjemnější parfemaci. Z této bohužel lze cítit "chemii". Na obličeji bych měla raději něco méně výrazného, nejlépe úplně bez parfemace. Ovšem je mou chybou, že jsem se neinformovala předem, co má tato značka ve zvyku. Nakonec jsem si na tuto vůni zvykla…


Dle mého názoru je to ideální produkt na léto z důvodu, že je to spíše gel než krém. Není sice čirý, a když ho precizně nerozetřeš, dělá bílé fleky, ale stále je to více gel než krém. Při roztírání na pleti příjemně chladí. Navíc si jej můžeš dát do ledničky a ráno po probuzení pleť masírovat. Pomůže ti to se nastartovat a zmírnit otoky pod očima. Na pleti je krém velmi lehký, nijak ji nezatěžuje. Rychle se také vsakuje, což je rozhodně velké plus.

Pleť je po jeho aplikaci až sametově hebká. Rozhodně se dá použít jako podklad pod make-up. Ale já jej používala tak, že jsem nanesla krém, nechala vstřebat a poté jen zamaskovala nějaké nedokonalosti korektorem a zapudrovala. Mám pocit, že pleť po použití tohoto gelu vypadá lépe a stačí ji již jen zapudrovat a je to!


Pleť vypadá více jemně, vypnutě (doporučuji i zralejší pleti s vrásky), vitálně, rozzářeně a jednoduše krásněji. Hydratace to není nijak obrovská - na noc bych potřebovala mnohem hutnější a výživnější krém, ale v létě pleť nemám tolik vysušenou, naopak se mi chvílemi i mastí, proto obří hydrataci nehledám.

Až na tu parfemaci je to velmi dobrý produkt na pleť! Rozhodně lepší průměr.

Žádné komentáře:

Okomentovat