pátek 10. srpna 2018

RECENZE korekční CC krém od Flormaru

www.mejkap.net je e-shop, o kterém jsem toho v blogerském světě mnoho slyšela. Není se čemu divit, pro kosmetického nadšence je to ráj. Najdeš zde kosmetiku za velmi příznivé ceny. Zejména dekorativní kosmetiku známých značek Flormar, Models Own, Pretty by Flormar, Bodipure, Hairgum, Body Boom a další… Já dostala příležitost vyzkoušet 3 produkty značky Flormar. V předchozím článku jsem ti představila konturovací trio a dnes se podíváme na zoubek CC krému.



Korekční krém CC 03

CC krém má 40 ml a stojí 299 Kč. Dle mého názoru je to rozhodně přijatelná cena. Na léto jsou CC krémy naprostá nutnost, pokud se chceš líčit. Někteří dávají přednost přirozenosti, jiní sahají po lehčí variantu make-upu, tedy CC krému. Tento CC krém je však něčím speciální!


Ano, vidíš dobře, je růžový. E-shop nabízí hned několik barevných variant tohoto krému, kdy každý je určen na něco jiného. Konkrétně tento by měl krýt, rozjasňovat, skrývat žilky a tmavé kruhy pod očima. Výhodou na léto je také to, že má ochranu proti nepříznivým vlivům slunečního záření SPF 15. Na stránkách se také můžeš dočíst, že obsahuje extrakt z granátového jablka, olej z meruňkových jader a panthenol. Panthenol má na mou pleť uklidňující účinky, proto jej rozhodně oceňuji.


V prvním momentě, kdy krém nanášíš, je růžový. Postupně jej roztíráš a začíná mít barvu klasického CC krému/make-upu. To je kouzlo, které mě nepřestane udivovat. Výhodou je, že CC krém má logicky podtón do růžova, což mi vyhovuje. Pro žluťásky to bohužel nebude. Na mě je tento odstín ale stále velmi tmavý. Jelikož si však obličej neopaluji a tělo se mi již podařilo krapet opálit, tak jej využiji, abych barvu vyrovnala a neměla jsem rozdíl mezi obličejem a zbytkem těla. Nakonec nyní na léto tolik nevadí, že je tmavší. Ovšem v jiném ročním období pro mě nebude.

CC krém je opravdu jen lehce zbarvený krém. Nečekej od něj žádné velké krytí. Na pupínky použij raději korektor. Krém pleť sjednotí a udělá ji na první pohled hezčí. Tím, že je lehký, se pod ním pleť nepotí, může dýchat, nevytváří na obličeji nepřirozenou masku, naopak pěkně splyne a budeš s ním vypadat přirozeně.

Suchá pleť pod něj nemusí použít ani bázi nebo hydratační krém. Nanáší se pěkně a nevytváří šupinky. Na pleti drží celý den pěkně, ovšem já mám velmi suchou pleť a s výdrží nemívám nikdy problém. Na pleti mi tento produkt neoxiduje. Vždy jen zapudruji, abych se neleskla více, než chci a vyrážím z domu. Je to rychlé, jednoduché a efektní.
Co se týče účinky, rozhodně neutralizuje tmavší kruhy pod očima. Úplně je nevyzmizíkuje, ale od toho je tu korektor. Pokud naneseš tento CC krém a následně korektor, jsou fuč. Růžová pleť přirozeně rozjasní a vypadá vitálněji. Suchá pleť, která vypadá unaveně, rozhodně tento efekt ocení.

Produkt bych doporučila suchému typu pleti a všem věkovým kategoriím.

Žádné komentáře:

Okomentovat