pátek 3. srpna 2018

RECENZE Flormar konturovací paletka

www.mejkap.net je e-shop, o kterém jsem toho v blogerském světě mnoho slyšela. Není se čemu divit, pro kosmetického nadšence je to ráj. Najdeš zde kosmetiku za velmi příznivé ceny. Zejména dekorativní kosmetiku známých značek Flormar, Models Own, Pretty by Flormar, Bodipure, Hairgum, Body Boom a další… Já dostala příležitost vyzkoušet 3 produkty značky Flormar a ráda ti je postupně představím.



Flormar konturovací paletka TRIO

Tato paletka má 12 g a stojí 260 Kč. Dopředu mohu potvrdit, že za tu cenu rozhodně stojí. Když mi domů přišel balíček, nejvíce mě zaujal obal právě tohoto produktu. Balení je z tvrdšího, kvalitnější plastu. Obal je bytelný a rozhodně vhodný na cestování, jelikož se ti jen tak neroztříská a cestu bez problému přežije. Samotný design je jedním slovem KOUZELNÝ. Tmavě modrá s lesklými zlatými detaily se mi moc líbí. Tohle se moc povedlo.


Když produkt otevřeš (zavírání je pevné a rozhodně se ti nestane, že by se ti paletka v kabelce sama otevřela), upoutá tě velké zrcátko. Zrcátko je vždy benefitem u paletek. Doma jej nevyužívám, ale na cestách se shodí.

Paletka obsahuje 3 stíny, které jsou určeny na konturování. V nabídce na e-shopu máš na výběr 2 odstíny. Já zvolila 01 light to medium, tedy světlejší variantu, jelikož jsem bledulka i v létě.


Nejvíce jsem se obávala toho, aby odstíny nebyly příliš oranžové nebo tmavé. Stín úplně nalevo je jako dělaný pro mě na míru. Má podtón do studena, což mé porcelánové pleti sedí. Navíc to vypadá mnohem více přirozeně, než nějaké ty "oranžády". Odstín je natolik světlý, že jej využijí i bledulky, které běžně mívají problém najít tak světlý konturovací pudr. Pudr neobsahuje žádné třpytečky, je zcela matný, což oceňuji.

Stín uprostřed je pak krapet tmavší. Ten využiji, pokud se mi podaří více opálit a budu chtít dodat tváři trošku života. Tento odstín je více do červena, proto pěkně zahřeje obličej. Podtón je neutrální, proto si troufám říci, že sedne skoro každému.

Posledním pudrem v paletce je pudr žlutý. Nemusíš se ho však bát, ani pokud máš silně růžový podtón pleti. Žlutá je perfektní na oblast pod očima, kde pleť rozzáří. Pudr zvládá bez problému zafixovat korektor nanesený na kruhy pod očima. Korektor se poté neslévá do vrásek a drží celý den. Navíc lehce zneutralizuje tmavé kruhy pod očima - to je výhoda žlutého podtónu.


Všechny 3 pudry jsou velmi slušně pigmentované. Řekla bych, že je to zlatá střední cesta. Pokud by byly až moc pigmentované, musela bych mít velmi volnou ruku a to mi u těchto typů produktu nevyhovuje. Takhle namočím štětec, oklepu přebytek a nanáším, aniž bych to přehnala. Přidat se dá vždycky. Mile mě překvapilo také to, jak krásně slisované stíny jsou, práší minimálně a práce s nimi jde jedna báseň. Bez problému se ztrácejí, neflekatí a drží.


Na e-shopu jsem se také dočetla, že pudry obsahují jojobový olej, který hydratuje a vyživuje pokožku. To je super!
Určitě mohu tento produkt doporučit!

Žádné komentáře:

Okomentovat