středa 15. srpna 2018

RECENZE L’Oréal Paris Paradise Extatic řasenka a podkladová báze

loreal-paris-paradise-extatic

Nedávno jsem dopotřebovala své první balení L'Oréal Paris Paradise Extatic prodlužující řasenky pro extra objem a rovnou jsem si šla objednat nové. Tahle řasenka je naprosto skvělá! Kvalitou se bez problému vyrovná i high-end produktům. Má 6,4 ml a stojí v akci pouhých 215 Kč. Balení působí až luxusní dojmem. Rose gold barvu zbožňuji a tohle mě uchvátilo. Samozřejmě je však důležitější funkce než obal.



loreal-paris-paradise-prodluzujici-rasenka-pro-extra-objem

Ovšem ani kvalita produktu nepokulhává. Kartáček má tvar přesýpacích hodin, což mi překvapivě vyhovuje. Byla jsem k němu trošku skeptická, jelikož jsem zvyklá na kartáčky do tvaru "C", které mé rovné řasy dokáží pěkně nadzvednout. Tahle jungle štětinek umí řasy jak nadzvednout, tak prodloužit a zahustit. Mám řasy opravdu bídné a s touto řasenkou mám pocit, že to není tak marné!

loreal-paris-paradise-prodluzujici-rasenka-pro-extra-objem

Konzistencí je spíše sušší, takže řasy tolik nezatíží a tudíž vydrží déle natočené. Vyhovuje mi to. Některé ženy sice namítaly, že jim řasenka příliš brzy vyschla, já ale tento problém neměla. Vydržela 3 měsíce a poté (z hygienických důvodů) šla do koše. Textura je černo-černá, proto oči dokáže krásně zvýraznit. Pohled je smyslnější a oči otevřenější.
Rozhodně si ji budu kupovat i nadále.

Když jsem objednávala zmíněnou řasenka, narazila jsem také na produkt - L'Oréal Paris Paradise Extatic podkladová báze pod řasenku. Je to novinka, kterou osobně dokáži ocenit. Podkladové báze pod řasenku používám a hojně spotřebovávám. Své oblíbence jsem si již našla, nicméně se nebráním ani novým produktům.

loreal-paris-paradise-extatic-podkladova-baze-pod-rasenku

Mám ráda, když k sobě produkty ladí. Pokud jsou od stejné značky (navíc i ze stejné řady), nádherně spolu kooperují. Tato podkladová báze má 7,2 ml a stojí 219 Kč. Opět musím podotknout, že to není žádná hrůza. Obal je bílo-rosegold, což se mi opět velmi zamlouvá.

loreal-paris-paradise-extatic-podkladova-baze-pod-rasenku

Kartáček je takový klasický. Není na něm nic zvláštního, nic převratného. U podkladové báze je to rozhodně lepší, než vymýšlet nějaké "blbosti" a experimentovat. Tato klasika sedne každému oku. Podklad je samozřejmě bílý, tudíž vidíš, kam si jej dáváš. Po aplikaci je potřeba chvíli počkat, než produkt zaschne na řasách, a poté aplikuj řasenku, jak jsi zvyklá.

Opravdu netuším, co je v tomto produktu za zázrak, ale funguje to! Díky podkladové bázi jsou řasy ještě delší a hlavně vydrží celý den natočené. Po zbytek dne se nenarovnávají, což bez použití báze dělají. Pro někoho, kdo má s řasy problém, je tohle MUST HAVE. Rozhodně doporučuji vyzkoušet.

Mé oči nijak nedráždí, produkt nemá žádnou výraznou parfemaci, která by mi vadila. Navíc má také benefit v tom, že řasy vyživuje. Obsahuje totiž jojobový olej pro příjemnou a snadnou aplikaci, creamid pro posílení řas, přírodní vosky a vitaminy. Takže nejen že řasy lépe vypadají, ale také o ně pečuješ.

Oba produkty zakoupíš na Notino.cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat