pátek 17. srpna 2018

RECENZE paletka s korektory od Flormaru

www.mejkap.net je e-shop, o kterém jsem toho v blogerském světě mnoho slyšela. Není se čemu divit, pro kosmetického nadšence je to ráj. Najdeš zde kosmetiku za velmi příznivé ceny. Zejména dekorativní kosmetiku známých značek Flormar, Models Own, Pretty by Flormar, Bodipure, Hairgum, Body Boom a další… Já dostala příležitost vyzkoušet 3 produkty značky Flormar. V předchozích článcích jsem ti představila konturovací trio, CC krém a dnes se podíváme na zoubek paletce korektorů.



Paletka s korektory

Paletka má 7,5 g a stojí 200 Kč. Celkem obsahuje 5 různých barev korektorů na nedokonalosti na pleti. Tento typ produktu jsem vždycky chtěla vyzkoušet, ale stále jsem se na to ne a ne odhodlat. Když jsem dostala možnost spolupráce se zmíněným e-shopem, neváhala jsem. Tohle testování mě moc bavilo!


V první řadě bych ráda zmínila obal. Obal je v duchu minimalismu. Matná černá s nápisem Flormar je rozhodně dobrá volba. Neurazí a ani nenadchne. Obal je bytelný, uzavírání pevné. Je to takový ten pevnější a kvalitnější plast. Produkt využiješ i na cestování, aniž by ses bála, že se po cestě poničí. Paletka obsahuje také aplikátor, který je z jedné strany klasicky pěnový a z druhé strany má syntetické štětinky. V případě nouze se dá použít, ale pro mě je tam spíše zbytečný.

Všechny korektory jsou krémové. Jsou velmi mastné a při aplikaci na pleť se rozpouští. Rozhodně to nejsou hutné, suché korektory, které bys musela z paletky dolovat silou. Tato konzistence předesílá, že to nebude produkt na mastnou pleť. Na suchou pleť jej ovšem mohu doporučit.

A nyní se dostávám k té zábavnější části, a to sice jak se jednotlivé barvičky používají.


První korektor je velmi světlý a obsahuje jemnou perleť, která má lesk až do bíla. Ano, hádáš správně, je určen na rozjasnění. E-shop avizuje, že se hodí na rozjasnění očního okolí. S tím já ovšem nesouhlasím, jelikož má bílé odlesky a vypadala bys jak panda. Mnohem lepší využití je jako klasický rozjasňovač. Pokud si nepotrpíš na efekt alá disko koule, ale naopak dáváš přednost něčemu jemnému a přirozenému, tohle je správná volba! Navíc krémové produkty jsou na léto, kdy se hodně potíme, mnohem lepší - více vydrží. Tohle se mi v paletce líbí.

Další korektor je béžový. Ten má odstín do oranžova až žluta. Na mě je to příliš teplý odstín a k mé porcelánové pleti s růžovým podtónem vůbec neladí. Navíc tím, jak je hodně "tekutý", tak se nedá použít samostatně pod oční okolí, protože se slévá do vrásek. Pro tento korektor jsem nenašla využití, bohužel.

Růžový korektor mi ovšem přišel vhod. Trpím na velmi tmavé kruhy pod očima a prosvítající žilky. Mnohokrát jsem viděla tutoriály, kde si dávaly ženy rtěnku pod oči a následně aplikovaly korektor. Červená dokáže neutralizovat nafialovělou barvu kruhů. Skutečně to funguje. Stačí nanést tento růžový korektor a na něj klasický korektor nebo make-up a je to. Tento odstín růžové je navíc natolik jemný, že se dá nosit i samostatně bez klasického korektoru či make-upu. V růžovém korektoru jsem našla zalíbení a taky v něm mám v paletce největší díru.

Zelený korektor je určen na místa, kde trpíš na začervenání. V mém případě je to okolí nosu. Opět stačí nanést zelenou na místa, kde chceš začervenání/pupínky zakrýt, poté na to dát klasický korektor nebo make-up. Je to sice krok navíc, ale zato dosáhneš větší efektivity.

Poslední korektor v paletce je fialový. Tento je velmi silně pigmentovaný. Měl by rozjasňovat a tlumit žluté partie na obličeji. Na tyto "nedokonalosti" netrpím, proto jsem pro něj našla jiné využití, a to sice jako podklad po fialové oční stíny. Vždycky se mi se stíny lépe pracuje a jsou poté pigmentovanější, pokud si dám na víčko korektor a zapudruji jej. Jelikož je tento odstín korektoru velmi pigmentovaný, tak ještě více podpoří fialový stín a také lépe na víčku drží. Samozřejmě takto můžeš využít všechny odstíny z paletky.


Za mě je tento produkt něco, co nutně nepotřebuješ, pokud nejsi kosmetická nadšenkyně nebo make-up artistka. Pravděpodobně to asi nebude něco, co bych využívala úplně každý den, ale spíše jen na speciální příležitosti, kdy se chci skutečně vyfiknout. Jsem moc ráda, že jsem to zkusila. Je to zajímavé a baví mě zkoušet nové makeupové produkty.

Žádné komentáře:

Okomentovat