středa 8. srpna 2018

RECENZE Rimmel Stay Matte tekutá matná rtěnka

S tekutými matnými rtěnkami se roztrhl ve sféře levných kosmetických značek pytel a já jsem nadšená! Na léto jsou tyto rtěnky výborný především kvůli jejich výdrži. Nebudou se ti roztékat za kontury rtů, pokud se budeš potit ve vedrech a můžeš si pít svůj oblíbený drink s ledem, aniž by ses bála, že ti rtěnka uteče pryč. Hydratační rtěnky s lesklým finishem momentálně odkládám do zadní části šuplíku.

rimmel-stay-matte-matna-tekuta-rtenka/



V tomto článku bude hrát hlavní roli Rimmel Stay Matte matná tekutá rtěnka. Balení má 5,5 ml a stojí 127 Kč, což je vynikající poměr cena - výkon. Řekla bych, že se tento produkt bez problému vyrovná i high-end značkám.

Obal je velmi povedený. Nepůsobí lacině, právě naopak! Lesklé černé víčko v kontrastu k matné průhledné lahvičce, v které jde vidět odstín produktu, je rozhodně dobrá volba. Minimalismu já fandím! Kartáček má velikost v duchu zlaté střední cesty. Není ani příliš malý, ani příliš velký. Není tolik huňatý, zato se s ním dá precizně vykreslit i srdíčko rtů, aniž bys použila konturovací tužku. Já jsem spokojená.

Na výběr máš na Notino.cz z devíti odstínů. Já letošní léto jedu ve výrazných studených barvičkách, které na sebe poutají pozornost okolí. Tak nějak jsem v nich našla zálibu. Objednala jsem si odstín 820 Heartbeat. Na e-shopu vypadala jako výrazně fuchsiová, nicméně v reálu je krapet tmavší a více do fialova. Pro mnohé z vás to bude pravděpodobně ideální barva na podzim. Ovšem rozhodně bych neřekla, že je to bordó. Je to tmavě růžová s velkým podílem do fialova (tmavší ibalginová) se studeným podtónem. A díky tomuto podtónu opticky bělí zuby.

rimmel-stay-matte-matna-tekuta-rtenka/

Na jedno nabrání zvládne vykreslit celé rty, což rozhodně oceňuji. Aplikace je rychlá a snadná. Vmžiku rtěnka na rtech zasychá. Navíc nádherně sladce voní - tím se mi výrobce trefil do vkusu. Dokonce na to, že se jedná o rtěnku s fialovým pigmentem (který je velmi zrádný), tak ani neflekatí! To je můj první fialový odstín, který je bezchybný. Rtěnka tedy zaschne, zamkne se a drží jako přibitá. Na skleničku se ti nebude obtiskovat. Zvládne i lehčí jídlo, ovšem to mastnější už ne. To bychom ale chtěly zázraky…

rimmel-stay-matte-matna-tekuta-rtenka/

Na rozdíl od rtěnek Dermacol Matte Mania však tuto krásku nemohu nosit, pokud mé rty nejsou ve vynikající formě. Má tendenci rty vysušovat a poté zvýrazňovat vrásky. Je třeba pod ni hodně rty hydratovat, případně použít podkladovou bázi pod rtěnky, pak je vše v pořádku. Tohle je zkrátka nejčastější problém tekutých matných rtěnek.

Konečný verdikt je jedině kladný. Rtěnku jsem si za krátký čas oblíbila. Na rtech je komfortní, lehoučká, v průběhu dne zapomínám, že ji na rtech mám. Pigmentace je maximální a výdrž nadprůměrná. Rozhodně potřebuji i další odstíny. Tohle se značce Rimmel povedlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat