neděle 26. srpna 2018

Muži, jaká je podle vás ideální žena? Zeptala jsem se jich.

Tentokrát jsem si pro tebe připravila článek, ve kterém jsem se zeptala různých mužů různých věkových kategorií na otázku: "Jaká je ideální žena?". Zajímají tě jejich odpovědi? Tak tady jsou!

Adam (25 let): "Ideální žena? Ta podle mě neexistuje, ale důležité je najít nějakou, která v mých očích prostě perfektní bude. Já ještě žádnou takovou nenašel, ale věřím, že v momentě, kdy to budu nejméně čekat, přijde. Asi by mi měla být na první pohled sympatická. Měla by se mi líbit, ale taky by měla být milá, hodná… Na mrchy já moc nejsem."

Zděněk (31 let): "Já očekávám od ženy toleranci. Aby mě brala takového, jaký jsem. Prostě se vším všudy. A tak ji budu brát i já, i když budu vědět, že není dokonalá."

Karel (21 let): "Moje ideální holka by měla mít podobné zájmy, jaké mám já, abysme si měli co říct. Mám rád sport, taky hodně cestuji a nerad se nudím. Nejsem ten typ, co by ležel doma s vyvaleným břichem u televize. Mám rád dobrodružství a adrenalin. S nějakou domácí peciválkou bych si prostě neměl co říci. Pro mě by ideální nebyla."

Pavel (24 let): "Samozřejmě je vzhled mega důležitý. Pokud není můj typ, pokud se mi nelíbí, pravděpodobně ji neoslovím. Když ji pak oslovím, tak už se dostáváme k otázce, jaká žena je ideální. Samozřejmě by měla mít smysl pro humor, měla by s ní být sranda, ne žádná fiflenka, ale holka do nepohody. No a s tím souvisí i neodolatelný úsměv, na ten já si potrpím."

Tomáš (30 let): "Ideální žena přece navaří, uklidí, postará se o děti a samozřejmě také o manžela. My to máme doma rozdělené. Já vydělávám a žena je doma a stará se o rodinu. Takto nám to vyhovuje. Bylo to takhle vždycky a myslím si, že je to tak i správně."

Lukáš (22 let): "Najít ideální holku je čím dál tím těžší, když vidím, co některé předvádí. Já bych chtěl nějakou, která se pořád neožírá, nevyspala se už s celým městem, která nevymetá diskotéky, nekouří, nefetuje, nemluví jak buran… někdy mám pocit, že jsou všechny jak přes kopírák. Hlavně že o nás tvrdíte, že jsme všeci stejní hajzli."

Vít (26 let): "Ideální žena je ta, která mě bude milovat takového, jaký jsem. Bude vidět všechny moje chyby a nedostatky, nebude mě kvůli všemu prudit, bude tolerantní, budeme nacházet kompromisy. A i když to nebude zrovna růžové, budu se na ni moct spolehnout. Bude mi věrná a bude stát vždy při mně."

Aleš (23 let): "Ideální žena je kombinace krásy, inteligence, smyslu pro humor a taky by byla milá, hodná, ale se mnou v posteli trošku ďáblík. Těžko se taková najde…"

Samozřejmě každý muž je jiný, každý touží po něčem jiném a očekává něco jiného. 100 lidí, 100 chutí - vždyť to znáš. Takto to zkrátka je! Každopádně je zajímavé jejich odpovědi zjišťovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat