čtvrtek 2. srpna 2018

RECENZE Collistar Shock dárková kazeta pro ženy

Značkou Collistar jsem byla doposud nepolíbená a nyní již musím říct, že je to obrovská škoda. Tato značka je výrobcem jak dekorativní, tak pečující kosmetiky. Můžeš si tak vybrat produkty pro komplexní péči dle tvého typu pleti a požadavků.

Mně na e-shopu www.parfemy-elnino.cz nejvíce zaujala dárková kazeta pro ženy Collistar Shock, která obsahuje 3 produkty a ty ti postupně představím.


Červená kabelka

Collistar nabízí různé sady, kde jsou také různé kabelky. Mně se nejvíce zalíbila tato červená pro její eleganci. Kabelka sedne ideálně nějaké té sexy dračici, z které vyzařuje vášeň, odhodlanost a cílevědomost. Musím podotknout, že se skutečně nejedná o kosmetickou taštičku, jak by se někomu mohlo zdát.


Je to kabelka uzavíratelná na cvočky s popruhem, který sice nedáš jako crossbody, ale jen tak si jej vezmeš do rukou. I to má své výhody! Některé ženy nemají rády, když jim popruh zasahuje do outfitu… mají pocit, že to neladí. Kabelka je na první pohled elegantní z velmi kvalitního materiálu, který je navíc odolný. Působí až luxusním dojmem. Červená má výrazný podtón do oranžova, proto se tento doplněk může stát výrazným akcentem jinak fádního outfitu. Mně se tento kousek velmi líbí!

Tužka na oči

Dále byla součástí sady tužka na oči v černém odstínu. Pro mě je to velmi užitečný produkt, jelikož tužky hojně spotřebovávám. Má gramáž 2 g. Je taková menší, proto ideální jen tak do kabelky a na cesty.
Tužka je neuvěřitelně gelová. Na kůži se rozpouští, proto ji nedře a malování s ní jde jedna báseň. Není to jedna z těch tvrdých tužek, na které musíš tlačit a poškrábou ti oko. Pigmentace je super. Ovšem ona konzistence má za výsledek to, že výdrž není nijak převratná. Nejedná se o voděodolnou tužku, nicméně i tak je ta výdrž velmi slabá. V letních dnech se roztéká a rychle mizí. Vidím v ní nejlepší využití na tvorbu kouřovek. Naneseš černotu na víčko a snadno ji můžeš rozetřít do ztracena štětcem.

Objemová řasenka

A jako poslední tu pro tebe mám recenzi na řasenku, která byla poslední produktem v balíčku. Řasenka má objem 8 ml, což značí, že je to plnohodnotná řasenka, žádná miniaturka. Samostatně stojí 360 Kč. Rozhodně se v sadě vyplatí, jelikož tu máš ještě zmíněnou tužku na oči a kabelku. Po téhle řasence jsem již dlouho pokukovala, jelikož je na první pohled ten typ, který mým řasám povětšinou sedí.
Obal je božský! Je v duchu minimalismu, působí luxusně. Bílá se zlatými akcenty v lesku je rozhodně dobrá volba. Kartáček je zatočený do tvaru "C". Tyto kartáčky mají nejlepší předpoklad nadzvednout i ty řasy, které rostou úplně narovno. Vesměs všechny mé řasenky mají tento kartáček.
Řasenka je konzistencí tekutější (jakmile trošku vyschne při používání, bude s ní rozhodně lepší práce a tolik řasy nezatíží) a na jedno namočení zvládne namalovat obě oči! Poté chvíli trvá, než na očích úplně zaschne. Je potřeba si dát pozor, aby se ti neobtiskla na oko. Nicméně řasy skutečně krásně pozvedne a poté vydrží natočené po celý den. Poměrně dost je také prodlouží, ale zahuštění se rozhodně nekoná. Po tomto efektu ani netoužím, jelikož mám sama řas dost, ale pro jistotu na tento fakt upozorňuji.
Co mě maximálně překvapilo, je to, že mi řasenka přijde jako voděodolná. Drží po celý den jako přibitá, zvládne i obstříknutí vodou a odlíčit se dá pouze dvoufázovým odličovačem. Na léto pecka! Tohle doporučuji vyzkoušet!


Sada mě ve výsledku velmi potěšila. Zkusila jsem dva nové produkty a navíc mám i kabelku, kterou využiji. Určitě výhodná koupě!

Žádné komentáře:

Okomentovat