čtvrtek 10. srpna 2017

Bety krabičky pro každou příležitost!

Dlouho jsem přemýšlela, co darovat mé kamarádce k události narození miminka, až jsem na Facebooku objevila skvělý nápad zvaný Bety krabičky. Oč se jedná? O to se s tebou podělím v dnešním článku.


Každý si může svou krabičku objednat na facebookové stránce: www.facebook.com/betykrabicky. Stačí napsat do zpráv a dodání je rychlé. Já jeden den napsala, další den balíček připravili a odeslali a další den jsem jej již měla doma. Jednání je bezproblémové, velmi milé.

Také tak miluješ překvapení? To očekávání, co ti asi přijde, z čeho budeš mít radost, že vyzkoušíš něco nového, co by sis běžně jen tak nezakoupila. To mě na tom baví. Dá se objednat měsíční překvapení, které je nejen plné kosmetiky, ale najdeš v něm i něco malého na chuť a prostředek do domácnosti. Zkrátka vše, co žena potřebuje. Co je zajímavé, je fakt, že krabička obsahuje produkty z Česka a také něco zajímavého, například z Irska. Tedy něco, co si zde nemáš šanci koupit.

Kromě toho nabízí také krabičky k různým příležitostem, například pro paní učitelku na konci školního roku, pro babičku či dědu, maminku nebo tatínka, k svátku, k narozeninám, pro nastávající maminku, pro potěšení, z lásky… Krabičky obsahují produkty, které zaručeně obdarovaného potěší a využije je. Nic zbytečného, nic nekvalitního - vše je přesně tak, jak má být.


Já jsem tedy objednala Bety krabičku k narození miminka!

Krabička přišla moc pěkně zabalená. Navíc se mi líbí, že samotná krabička je pevná a pěkná, proto se dá využít i ona. Ručně psaný dopis mě mile potěšil. A obsah balíčku? Já myslím, že obsahuje vše, co novorozeně potřebuje. Jsou tam věcičky praktické, ale i pěkné. Navíc jsem se domluvila, že se jedná o holčičku, tudíž je vše krásně sladěno do růžova.

Pojď se se mnou podívat na obsah:

(V krabičce se nacházely dvě brožurky, které mamince pomůžou s péčí o miminko)

(Menší balení jsou rozhodně super, protože nikdy nikdo nemůže tušit, co miminku bude vyhovovat. Velká balení by se pak musela případně vyhodit.)


(Aneb ubrousků není nikdy dost. Kdo má dítě, ví, o čem mluvím.)

(Dvě tuze užitečné věcičky! Dudlík a bryndák - ty se neztratí a navíc jejich motivy jsou božské!)

(Něco málo pro malou parádnici. Čelenka je naproso roztomilá a hřeben na jemné vlásky potřebný).

(Ani hračka v krabičce nesmí chybět.)

(A jako poslední tu máme 3 produkty z pečující kosmetiky. Značka Sebamed je u maminek velmi oblíbená, takže určitě potěší. Něco na nadýmání a Nappy Cream je nutností pro každé novorozeně.)

Já rozhodně velmi ráda tento nápad podpořím. Přijde mi to opravdu super a z celé krabičky jsem nadšená a ještě více byla obdarovaná!

Žádné komentáře:

Okomentovat