úterý 22. srpna 2017

Jak probíhá můj zkrášlovací den (masky na obličej)

Jednou týdně si vyhradím chvilku jenom pro sebe a pečuji o svou pleť. Zrovna dneska, když tuto rutinu opět provádím, jsem si říkala, že by bylo pěkné sepsat článek s produkty, které se mi osvědčily a které ráda a opakovaně používám. Můžou to být pro tebe skvělé tipy.

V minulém díle této série jsme se podívali na pomocníky při čištění pórů a dnes se zaměříme na masky. Ano, po důkladném čištění jsou totiž na řadě masky, které mou pleť zklidní, hydratují a dopřejí ji tu nejlepší možnou péči.

Jelikož mám pleť velmi suchou, tak tyto tipy nemohu doporučit jinému typu pleti. Netuším, jak by ti v tomto případě produkt vyhovoval. Nicméně doufám, že někomu má recenze bude nápomocná.

Ziaja masky

Miluji masky, které jsou samostatně v pytlíčku. Ziaja masky jsou levné (25Kč), účinné a na výběr máš z mnoha možností dle tvého typu pleti, případně problému. Už dlouho na tyto masky nedám dopustit a neustále zkouším nové varianty. Moje nejoblíbenější je samozřejmě hydratační pleťová maska, která mou pleť dokáže spolehlivě nacucnout a poté jen září. Ale pozor! I mastná pleť potřebuje hydrataci.
Konzistencí je maska podobná klasickému krému, jen trošku mastnější. Masku se doporučuje nechávat na pleti zhruba 15minut a poté opláchnout obličej.



Garnier Skin Naturals Moisture+Aqua Bomb hydratační vyplňující textilní maska

Textilní masky jsou velkým hitem a já se nedivím. Je s nimi zábava, aplikace je příjemná, a pokud si najdeš své oblíbence, tak i účinná. Moje první zkušenost s tímto typem masky byla právě od Garnier. Tato maska oběhla celý blogový svět a ne jedna bloggerka ji vychválila do nebe. Já jsem si zamilovala tuto hydratační. Pokud potřebuješ hydratační bombu, pak směle do ní!
Jedna maska stojí 57Kč, což se někomu na jedno použití může zdát mnoho, ale čas od času je třeba si dopřát luxusu. Pleť vyčisti a aplikuj na obličej bílou stranou (nezapomeň odstranit ochranný modrý film). Poté nech působit aspoň 15minut. Já ji nechala působit déle. Sledovala jsem při tom seriál a maska byla natolik příjemná, že se mi nechtělo se jí zbavovat.

Poté už jen odstraň masku, zbytky vmasíruj do pleti a otři vatovým tamponkem. Pleť mi vydrží hydratovaná, zářivá a vyživená ještě několik dní poté. Není to efekt jen krátkodobý. Rozhodně mohu doporučit.

Dermacol Hydrating & Nourishing Mask textilní 3D hydratační a vyživující maska

Také Dermacol přišel na trh s plátýnkovou maskou. Jeden kus stojí 59Kč. Funguje na stejném principu jako výše zmíněná maska. Opět na trhu najdeš několik variant, proto si každý přijde na své. Mě do rukou zavítala tato hydratační a vyživující a jsem ráda, jelikož tohle je přesně to, co má pleť potřebuje.

Stačí odlíčit a vyčistit pleť. Vytáhnout masku z obalu. Přiložit na obličej a relaxovat. Po zhruba 20minutách se dočkáš výsledku. Opět je to maska velmi nacucnutá, proto dodá velkou dávku hydratace. Ta je jednou za čas potřeba u každého typu pleti. Skutečně má pleť zůstala krásně vyživená, zhydratovaná, jemná na dotek a svěží na první pohled.


Kdybych měla tyto dvě textilní masky srovnat, musím říci, že jsou zhruba na stejné úrovni. Nedokáži posoudit výsledek, jelikož bych je musela použít bezprostředně po sobě, abych si efekt zapamatovala. Na masce od Dermacolu mi trošku vadila, že je na můj obličej větší a hůř na pleti sedí, nicméně je to jen detail. Za mě mohu doporučit obě dvě.

Žádné komentáře:

Okomentovat