sobota 5. srpna 2017

HAUL: Letní pohodlný outfit z I-moda.cz

Opět jsem provedla objednávku z e-shopu www.i-moda.cz. Z tohoto internetového obchodu jsem již párkrát objednávala a vždy jsem byla s jednotlivými kousky velmi spokojená, proto jsem se nebránila vyzkoušet i další.

Tentokrát jsem volila jednoduché, pohodlné, letní kousky, které ráda v tomto období nosím. Není to nic světoborného, nicméně se v tom cítím dobře a jsem si jista, že je vynosím. Jedná se o dámské letní kraťásky a elegantní halenku.



Dámské letní kraťasy

Tyto kraťase jsou značky Koucla. Stály 295Kč, což mi nepřijde mnoho. Jsou černé barvy, která je ryze praktická a sedne k jakémukoliv topu. Na levé straně je zapínání na zip. Na e-shopu si můžeš přečíst přesné rozměry, což oceňuji, jelikož si můžeš odměřit svou velikost. Já si kraťase objednala ve velikosti S. Pravděpodobně bych potřebovala, aby byly ještě o číslo menší, ale přesto mi sedí a velikost není až tolik znatelná.
Vel. 36(S) - pas 62-68 cm, boky 90-96 cm, délka 37 cm, stehna 58-62 cm.

Materiál je 95% polyester a 5% bavlna. Na první omak je tento materiál velmi příjemný. Není však elastický, proto se nepřizpůsobí každé postavě. Nejedná se o riflovinu, nikde netlačí a cítím se v nich pohodlně. Ano, jsou vhodné jen tak na "lítačku" do města, ale zároveň působí elegantně, proto se jej nebojím vytáhnout i tam, kde se hodí formálnější outfit.

Kraťase mě zaujaly hlavně svým střihem. Jsou vysoké do pasu, což je hit letošní sezóny. Moc se mi líbí, že pas je skutečně dost úzký! Mívám problém, že mi oblečení bývá malé v bocích a velké v pase, tady ten problém nemám. Perfektně přilnou a nikde neodstávají. Jejich součástí jsou dvě boční kapsy, což já osobně považuji za velké plus.


Elegantní dámská halenka

Dalším kouskem je tato dámská halenka ve světle růžové barvě. Tato barva je momentálně velmi populární a já ji zkrátka žeru! Je něžná, romantická a dívčí. Navíc je u této halenky výstřih zdoben drobnými bílo-růžovými korálky, které dodávají šmrnc jinak fádnímu tričku. Je to jednoduché oživení, díky kterému nepotřebujete na sebe nasazovat více šperků.

Materiál je 100% polyester. Je to halenka velmi lehká, tedy ideální na parné letní dny. Skutečně se pod ní nepotím a vyhovuje mi obzvlášť v tomto období. Bála jsem se, aby nebyla příliš průsvitná. Ano, trošku průsvitná je, ale není to žádná hrůza a vše je v mezích mravnosti.

Stála 345Kč, což je za takový kousek taková průměrná cena. Objednala jsem si velikost S/M (hrudník cca 96 cm, délka 62 cm). Asi bych potřebovala spíše XS, ale můžu nosit i tuto velikost. Rozhodně velikost odpovídá M nebo menší L. Jediný problém, který s tímto topem mám, je, že je z opravdu DOST krčivého materiálu. Žehlení trvá dlouhou dobu a poté se stačí jen špatně pohnout a je opět pokrčený, což je nepraktické.


Žádné komentáře:

Okomentovat