úterý 1. srpna 2017

Souboj antiperspirantů!

Pocení je pro naše tělo nezbytné. Udržujeme si tím termoregulaci, proto by to bez něj nešlo. Zcela odstranit pocení tedy nejde. Ovšem můžeme jej zmírnit a hlavně zamaskovat nepříjemný zápach.

Většina lidí ti doporučí na pocení právě deodorant nebo antiperspirant. A oč se jedná? Antiperspirant stahuje póry a tím zamezuje právě pocení. Parfemace navíc eliminuje nepříjemný zápach. Ovšem právě toto "zamezování pocení" zanáší tělo nečistotami, což samozřejmě není pro naše tělo to nejlepší. Naopak deodorant póry nestahuje a nechává tělo se přirozeně zbavovat nečistot. Mnohé deodoranty pak umí to, že rozkládají pot na povrchu těla a zabraňují zápachu. Je tedy na tobě, pro jaký přípravek se rozhodneš, kterému dáš přednost.

Já se dnes zaměřím na 3 antiperspiranty, které momentálně používám. Zmíním jejich výhody i nevýhody a popíšu, proč je mám ráda a opakovaně si je kupuji.



Rexona Maximum Protection Stress Control krémový antiperspirant 48h

Začnu hned od mého nejoblíbenější a nejúčinnějšího antiperspirantu. Jedná se o značku Rexona, kterou milují ženy i muži napříč celým světem. A vědí proč! Pokud se potřebuji na nějaký antiperspirant spolehnout, pak volím tento. Vím, že mě nezklame. Má 45ml a stojí 139Kč, což je za takový zázrak lidová cena.

Existuje hned několik verzí tohoto antiperspirantu a já momentálně užívám tuto Stress Control, ale ráda je střídám. K zahození není ani Protection Confidence. Balení je ryze praktické. Stačí otočit dolní částí a nahoře ti vyjede krém. Právě tato konzistence mi velmi vyhovuje. Je na pokožku příjemná, nijak mě nedráždí.

Pokožku hydratuje. Nezanechává bílé skvrny na oblečení. Zabraňuje nepříjemného zápachu, ovšem nebije se s parfémem. Má pouze jemnou vůni, která mi vyhovuje. Mohu jedině doporučit!

Antiperspirant od Fa

Značka Fa je klasika, na které jsem vyrůstala. Jejich antiperspiranty jsou za příjemné ceny, pohybují se okolo 60Kč. Mají 150ml, tudíž ti vydrží dlouhou dobu. Jejich plechové balení je sice větší (než výše zmíněná Rexona, která se bez problému vleze do každé kabelky), ale designově hezké. Jedná se o minimalistický, jemný vzhled.

Dříve jsem tento systém antiperspirantů, které se stříkají, přímo nesnášela! Pálila mě z nich pokožka. Nebylo to příjemné a poté se mi v podpaží objevovaly červené flíčky. Nedávno mi však doma přistál právě tento kousek a já se rozhodla mu dát šanci.

Značka Fa je určena i pro tu nejcitlivější pokožku a musím tento fakt potvrdit. Skutečně je střik velmi jemný, nijak mě nedráždí a ani začervenání nebo pálení se neobjevilo. Tento způsob nanášení antiperspirantu je navíc osvěžující! Pokud se cítím celá nesvá a zpocená, použiju tento produkt a hned se cítím voňavější a čistější. Vůně je to jemná, velmi příjemná… ne jak některé přeparfemonavé deodoranty. Velké překvapení tedy bylo, že jsem si tento antiperspirant velmi oblíbila!

Ziaja Sensitive krémový antiperspirant roll-on

A poslední antiperspirant má systém tzv. roll-on, je to tedy opět něco jiného, než dva předcházející. Má 60ml a stojí 49Kč, což u Ziajy není žádné překvapení. Její ceny jsou zkrátka božské. Jedná se tedy o kuličku, která je polita krémem. Nanášení je snadné a rychlé. Navíc příjemně chladí, což je v letních dnech žádoucí. Vůně je pouze jemná, nijak dráždivá nebo přehnaná.

Tento antiperspirant používám na doma. Ano, nijak pocení nezabrání, ale dobře eliminuje zápach. Takto na domácí použití mi vyhovuje a nemám s ním žádný velký problém.

Žádné komentáře:

Okomentovat