čtvrtek 27. července 2017

RECENZE Kylie Jenner – Limitovaná edice Matte Liquid Lipstick

E-shop www.maskapilaten.cz rozšířil svůj sortiment o mnoho úžasných kosmetických produktů. Když jsem se po delší době na tyto webové stránky dívala, skutečně jsem nevěděla, co bych raději vyzkoušela dřív. Z výběru se mi skoro zatočila hlava! Milým překvapením byl fakt, že e-shop nabízí populární rtěnky od Kylie Jenner.

Mimo jiné zde najdeš produkty od momentálně velmi populární značky Pilaten (například jejich slupovací masky proti černým tečkám), dále něco na bělení zubů, rtěnky všeho druhu anebo štětce značky Zoeva. Určitě mrkni, kochej se a udělej si radost novým přírůstkem do tvé kosmetické sbírky.



A nyní již k samotné recenzi rtěnek od Kylie Jenner. Ano, tyto rtěnky obletěly celý svět a mnoho žen si je naprosto zamilovalo a já jsem nadšená, že můžu zkusit právě tuto limitovanou edici.

Sada obsahuje 6 tekutých rtěnek s matným efektem a stojí 1299Kč. Balení je již na první pohled luxusní a zároveň trošku hravé. Krabička bude zajisté vypadat skvěle například jako dárek. Nebo se bude dobře vyjímat na toaletním kosmetické stolku. Sama se již vidím, jak vysunu z balení 6 rtěnek a budu vybírat, na kterou mám zrovna dnes náladu. Navíc rtěnky voní po kakau!

Rtěnky mají klasický vzhled Kylie rtěnek. Spodek je průhledný, abys přesně věděla, po kterém odstínu saháš. Vršek je matný barvy rose gold. Plus designu dominuje ikonický vzhled stékající "hmoty", který je lesklý taktéž barvy rosegold - to působí vysoce luxusním dojmem. Aplikátor je klasický "leskový". Na rtech je velmi příjemný (ačkoliv bych si jej představovala ještě trošku větší a chlupatější) a navíc se s ním dá precizně vykreslit srdíčko rtů.

Co se týče pigmentace, té se nedá absolutně nic vytknout. Stačí jeden tah a můžeš vyrazit do víru města. Matný finish jsem si zamilovala, jelikož není saténový, ale SKUTEČNĚ matný. Nemůžu říci, že by rtěnky byly hydratační. Je potřeba pod ně použít podkladovou bázi či balzám. Jinak poměrně vysušují (ano, jejich konzistence je sušší). Pokud tak provedeš, jsou na rtech velmi komfortní. Nezvýrazňují vrásky, nestahují rty, nežmolkovatí… Časem si ani neuvědomuji, že na rtech rtěnku mám.

A výdrž? Ta je naprosto senzační. Nejprve rtěnku naneseš, krapet lepí rty, ale po chvíli zaschne, zabetonuje se a nehne s ní nic. Vydrží pití i jídlo (ne však příliš olejovité). Dají bez problému několik hodin bez sebemenších úprav. Po celém dni už je však na rtech nepříjemná a ze středu rtů se vytrácí, je třeba ji tedy odlíčit dvoufázovým odličovačem (ano, drží jako přibité a s běžným odličovačem to půjde těžce).

Každá rtěnka má svůj vlastní název. V sadě se nachází vesměs neutrální stíny, které jsou vhodné na každodenní nošení. Jeden odstín je trošku výraznější, ale stále nositelný jen tak. Právě matný finish těmto rtěnkám dodává šmrnc, proto nejsou nudné a vyrážím s nimi i na párty. Sada je kombinací studených, neutrálních i teplých odstínů. Každý typ si tedy přijde na své. Dle mého názoru sednou úplně všem - blondýnkám, brunetkám, zrzkám, černovláskám, bledulkám i snědším typům.


"Koko K" je odstín, který mě osobně sedl nejvíce z celé paletky. Jedná se o studenou tlumenější růžovou s kapkou fialové. Tento odstín nosím na mých rtech nejčastěji. K mé bledé pleti a hnědým očím (které zdobím povětšinou třpytivými růžovými stíny) sedí nejlépe.


"Maliboo" je na rozdíl od předchozího stínu světlejší. Pro mě osobně je to barva alá mé rty ale lepší. Pouze rty sjednotí a dodá matný finish. Jinak je to neutrální barvička, která sedne každému (možná u snědších typů by mohla splývat s pletí).


"Kristen" je nejodvážnější barvička z celé sady. Jedná se o fialovo-červenou barvu (ostruživnovou), která je skutečně unikátní. Ve své kosmetické sbírce nemám žádný ani podobný odstín. K mé bledé pleti vypadá velmi výrazně, ovšem u snědších typů tolik výrazná nebude. Těším se, až ji vyvětrám venku v kombinaci s černými šaty a bronzovým lookem na očních víčkách. Ale pozor, u tohoto odstínu jsem měla trošku problém s flekatěním, ale žádná hrůza.


"Dolce K" je již krapet hnědší barva s neutrálním podtónem. Opět si myslím, že sedne spoustě žen bez ohledu na barevný podtón a fototyp pleti. Tyto hnědé odstíny jsou v posledních letech velmi populární. Mně se obzvlášť líbí na brunetkách a na mě samotné jsem se do této barvy zamilovala. Jediný problém, který jsem s touto rtěnkou měla, bylo, že se nedá vrstvit. Je třeba jej precizně nanášet v první vrstvě, jinak je nanesena nerovnoměrně. Musím si s ní vždy vyhrát.


"Candy K" se poměrně dost podobá první rtěnce, tedy odstínu Koko K. Tahle má jen trošku příměsi hnědé a je malinko světlejší. Stejně jako onen první odstín, tento mi sedí a je to ten typ rtěnky, které nosím nejčastěji.

"Exposed" je poslední odstín ze sady. Jedná se o hnědou barvu s příměsí oranžové. Asi již tušíš, že tahle barva mi zkrátka nesedí. Je na mě příliš teplá, zdůrazňuje žlutou barvu na zubech a k mé bledé pleti s růžovým podtónem vůbec neladí. Ano, je to jediný odstín, který ze sady nevynosím, nicméně je to můj problém a dovedu si představit, že někomu perfektně sedne.


Já jsem nadšená, že tuto sadu mám a miluji ji! Mohu s klidným svědomím doporučit, určitě stojí za každou korunu!

Žádné komentáře:

Okomentovat