pátek 21. července 2017

GIVEAWAY ve spolupráci s www.fit-naramky.cz!

Jsem velmi potěšena, že vás, moji návštěvníci, opět mohu obdarovat nějakým pěkným dárečkem. Oč se jedná? To se dozvíš, pokud budeš pokračovat ve čtení článku.

E-shop www.fit-naramky.cz nabízí ve svém sortimentu náramky, které jsou kombinací elegance a sportovního nádechu. Zamlouvá se mi právě fakt, že vzhledem k jejich designu jsou velmi snadno kombinovatelné. Hodí se jak do sportovního outfitu k teniskám, tak k ryze dívčím šatům. Může to být tedy náramek, který doslova nesundáš z ruky.



Náramky jsou vyrobeny z přírodního lávového kamene a jejich cena se pohybuje od 199Kč, což není vůbec mnoho. Z nabídky si vyberou nejen ženy, ale také i muži. Nemusíš se bát, že by ti náramek nesedl na tvou ruku. Korálky jsou navlečeny na kvalitním elastickém vlákně, které se přizpůsobí tvé ručce. Mám skutečně velmi tenké zápěstí a náramek mi sedí dokonale, což se u mě jen tak nevidí. A pokud přece jen váháš, můžeš si na jejich webových stránkách nechat vytvořit náramek přímo na míru (stačí do poznámky k objednávce připsat velikost zápěstí).

Každému náramku navíc dominuje činka, která je vyrobena ze speciální slitiny zinku. Ta dodává náramku onen sportovní styl. Navíc se pro vás náramek může stát takovým motivačním talismanem na cestě za perfektní postavou. Nezapomeňte se odměňovat!

- Já odzkoušela Fit-náramek Howlite, který má design mramoru. Vybrala jsem si variantu bez činky. Líbí se mi tohle neotřelé, originální provedení. Cena je 249Kč.


- Dále mě zaujal Fit-náramek z růženínu. Světle růžová neboli baby pink je barva sezóny a já tuto barvu miluji. Je jemná, něžná a dívčí. V kombinaci se stříbrnou činkou je zkrátka perfektní. Cena je 349Kč.


- Posledním náramkem v mé sbírce je Fit-náramek Křišťál. Náramek je vyráběn z přírodních polodrahokamů a matného křišťálu. Činka je galvanicky postříbřená pro zvýšení odolnosti. Je to náramek čistě krásný, jednoduchý/minimalistický. Cena je 299Kč.


Náramky jsem testovala a dala jim pořádně zabrat. Zaměřovala jsem se zejména na to, zda gumička nepovoluje či nepraská, zda se korálky neodřou… Náramky prošly mým testem. Stále vypadají skvěle a jde vidět, že se jedná o kvalitní práci.

A nyní k samotné GIVEAWAY!

- Dej like na jejich facebookovou stránku: https://www.facebook.com/fitnaramkycz/
- Začni fit náramky sledovat na Instagramu: https://www.instagram.com/fitnaramky.cz/
- Do komentáře pod článek napiš, jaký z fit náramků ti líbí nejvíce z e-shopu www.fit-naramky.cz
- Nezapomeň připsat svůj e-mail, kde tě budu moci v případě výhry kontaktovat.

Za týden vyhlásím vítěze! Přeji hodně štěstí.

Žádné komentáře:

Okomentovat