sobota 15. července 2017

RECENZE kulma na řasy od Remingtonu

Celý život bojuji s rovnými a krátkými řasami. Dlouho jsem si myslela, že můj problém je neřešitelný… díky bohu, že člověk je natolik vynalézavý tvor, že neustále něco vyvíjí a dává nám k dostupnosti vylepšováky, které nám usnadňují život. Pojďme se společně podívat na moje vylepšováky pro řasy.



Remington Reveal EC300 kulma na řasy + pinzeta

O kulmě na řasy jsem se dozvěděla díky bloggerce a youtuberce Petře LovelyHair. Konkrétně tato od Remingtonu má velmi pěkné recenze a ohlasy. Jelikož se jedná o něco tak křehkého a jemného jako jsou řasy, je třeba uvažovat nad tím, co s nimi děláme. Chci pro ně jen to nejlepší. Vyplatí se investovat do kvality. Kazeta stojí 494Kč a obsahuje právě kulmu na řasy a pinzetu.

Ačkoliv tento článek není zaměřen na obočí, tak bych ráda zmínila právě i onu pinzetu. Ta obsahuje vymoženost v podobě modrého světla, které si zmáčknutím malého knoflíčku zapneš. Díky světlu uvidíš na každý malý chloupek, který je třeba vytrhnout pro dokonale upravené obočí. Jelikož jsem krtek se třemi dioptriemi, vytrhávání obočí pro mě není snadné. Mnohdy na to nevidím, leccos přehlédnu. Netušila jsem, že něco takového existuje a miluji to! Pinzeta je skvělá, bez problému každý chloupek vytrhne. Mohu doporučit. Je to báječný benefit právě ke kulmě, kvůli které jsem si sadu pořídila.


Mnohem zajímavějším kouskem v sadě je tedy kulma na řasy. V krabičce se nacházela i malá baterie, což oceňuji. Mohla jsem kulmu tedy ihned vyzkoušet. Má velmi elegantní bílo-černé balení, které na mě působí luxusním dojmem. Kulma je malá a skladná. Můžeš s ní bez problému cestovat nebo ji hodit do kabelky.


Zapíná se posunutím tlačítka nahoru. Poté už jen čekáš, až se ti zabarví do červena malé světýlko na zadní části kulmy. Ano, zahřívání probíhá poměrně pomalu. Většinou kulmu zapnu a mezitím dělám ještě další věci, abych neztrácela čas. Zhruba po třech minutkách je připravena k použití. Nemusíš se bát, že by ses spálila. Kulma nehoří, pouze je teplejší. Otestovat teplotu můžeš pomocí prstu.

Nyní postupuj od kořínků řas směrem nahoru. Tlač řasy do zatočeného tvaru. Jakmile z nich teplo vyprchá, zůstanou takto natočené. Kartáček má štětinky poměrně daleko od sebe. Pěkně se s ním řasy dají rozčesávat (třeba i po nanesení řasenky již bez tepla). Je malý a precizní. Avšak dávej si pozor, abys kulmu nedržela na řase déle jak 30 sekund. Opatrně! Přece jen pracuješ s teplem a s křehkými řasy, které by mohly vypadat či spálit se vlivem tepla.

Chce to čas, ale postupně si najdeš tu svoji metodu, která ti bude vyhovovat nejvíce. Naučíš se s kulmou pracovat a věř mi, že si ji zamiluješ. Výhodou kulmy je, že po nanesení řasenky, se řasy ještě zafixují a vydrží natočené po celý den. I když jsem dříve používala řasenku, která mi řasy pěkně natočila, tak během dne časem splihly. Kulma je drží a drží.


Ano, je to investice, ale pokud máš s řasami problém, jdi do toho! Vyřeší to tvůj problém. Na fotografii můžeš vidět, jak pěkně natočené a dlouhé řasy mám. Pro někoho je to možná ještě stále málo, ale pro mě je to neskutečný pokrok a jsem z toho nadšená.

Žádné komentáře:

Okomentovat