středa 12. července 2017

NÁKUPY z e-shopu Blueberryhill.cz (báze pod make-up)

Již jednou jsem dělala recenzi na produkty z tohoto e-shopu a jsem nadšená, že mám opět tu možnost. Blueberryhill.cz se specializuje na čistou přírodní kosmetiku, která není testována na zvířatech, a to je něco pro mě! Kéž by bylo více takových obchodů. Moc se mi líbí jejich filosofie a sortiment tuplem.

Na testování jsem si vybrala rozjasňující podkladovou bázi a minerální oční stíny. Oba produkty jsou zajímavé a pro mě zcela nové/neotřelé. Nemohla jsem se dočkat, až je na vlastní kůži vyzkouším. Dnes se podíváme na zoubek podkladové bázi a příště na již zmíněné stíny.



100% Pure rozjasňující báze pod make-up

Báze stojí 965Kč a má obsah 30ml. Zaujala mě zejména proto, že je od mé oblíbené a všem profláknuté značky 100% Pure. O této značky jsem již měla z tohoto e-shopu také řasenku a musím říci, že jsem si ji zamilovala. Už je dávno vypotřebovaná a tuším, že potřebuji nové balení. Ale zpátky k bázi.

Báze se nachází v jejich klasickém papírovém obalu. Je to tvrdý karton, který mě baví dokolečka otvírat a zavírat. Nádherný detail, který dodává originalitu této značce. Samostatná báze je pak v klasickém flakonku s praktickou pumpičkou. Design je minimalistický a čistě/jednoduše pěkný.


Pár slov o bázi od výrobců: "Báze je určena pro všechny typy pleti. Báze obsahuje světlo odrážející pigmenty, které zanechají Vaši pleť jasnou, hladkou a na pohled zdravější. Vitamíny, antioxidanty a výtažky z modré vinné révy Vaši pleť vyživí a chrání ji před volnými radikály a proti stárnutí. Báze prodlužuje životnost make-upu. Neobsahuje silikony a neucpává póry. 100% přírodní, 100% vegan a samozřejmě netestována na zvířatech."

Jak vidíš, složení je skutečně na jedničku s hvězdičkou. Ano, jedná se o dražší produkt, ale někdy se vyplatí si za kvalitu připlatit, obzvlášť pokud se jedná o produkt určený na tvou pleť.

Já mám velmi suchou pokožku, proto je pro mě báze nepostradatelná. Bez báze mi make-up (případně jen korektor) tvoří šupinky a mou pleť nepříjemně stahuje. Jsem zvyklá používat bázi i jen tak bez nanesení make-upu. Mám pocit, že je má pleť hezčí a zářivější. Případně ji ještě přepudruji, abych se tolik neleskla.

Pokud k bázi přičichnu, cítím nelíbivou vůni, která mi připomíná lepidlo (těžko se popisuje), ovšem na pleti tato parfemace vůbec nejde cítit, proto mi nevadí.


Báze je na omak velmi příjemná. Krásně kluzká (řekla bych "až extrémně mastná"), i když neobsahuje silikony. Nemohu posoudit, jak by se báze chovala na mastné/smíšené pleti, jelikož mám suchou pleť. Obávám se však, že by z ní make-up mohl sklouzávat, ale to jsou jen čistě mé domněnky. Vytváří na pleti ochranný film, díky kterému ti make-up nezaleze do pórů. Velmi snadno se roztírá, ačkoliv je krapet hutnější, což nebývá u bází zvykem. Tato formulka mě však baví. Pleť dokonale zhydratuje, vyhladí a rozjasní. Mohu jedině doporučit.

Žádné komentáře:

Okomentovat