středa 5. července 2017

TESTUJI zajímavé produkty od Ziajy!

V poslední době jsem si velmi oblíbila zkoušet nezvyklé produkty, které jsou zajímavé svou konzistencí nebo třeba účinky. A právě Ziaja nějaké takové výrobky ve své nabídce má. Na testování jsem si vybrala Hydratační pěnu na tělo a Tělový sprej s vůní kakaového másla. Jak u mě tyto produkty uspěly? Na to se podívej v dnešním článku.



Ziaja Acai berry Hydratační pěna na tělo

Pěna má 200ml a stojí 129Kč. Balení je klasické v kalíšku, sice není zrovna nejhygieničtější takto do produktu sahat, nicméně u takového typu produktu by to jinak ani nešlo. Pěna je světle růžovoučká, což je moc pěkný detail. Voní velmi svěže (není to přehnaně sladká vůně, která by se ti vcukuletu očuchala) po ostružinách, borůvkách, rybízu a dalších podobných bobulích. Těžko se tato vůně popisuje.

Konzistencí je to skutečně pěna! A ne tak ledajaká pěna - je velmi příjemná (až saténová), lehká, pěkně nadýchaná a přesto dostatečně hutná, aby hydratovala. Nikdy dříve jsem se s takovou texturou nesetkala. Moc mě to baví!
Pěna je určena pro ochablou pokožku, pokožku citlivou a bez lesku. V dnešní době, kdy neustále čučíme do mobilu nebo notebooku, se nám na krku vlivem naklánění hlavy tvoří vrásky. Ano, právě krk je ta část těla, kde se ti vrásky vytvoří nejdříve. Pěna tomuto nežádoucímu efektu má zabraňovat!

Produkt slibuje: "Velmi účinně pečuje o pokožku. Vyhlazuje, změkčuje, hydratuje. Redukuje drsnost pokožky a nezanechává "lepkavý" pocit."

Obsahuje přírodní aktivní složky, z nichž nejdůležitější je acaiberry silný antioxidant. Dále obsahuje beta glukan, kyselinu hyaluronovou, bambucké máslo a vitamin E.

S tímto produktem tě mazání těla začne bavit, pokud sis na to dříve nepotrpěla! Snadno se roztírá a klouže po pokožce. Aplikace je natolik příjemná, že když začneš, nebudeš moct přestat. Milé překvapení je i to, že se produkt rychle vstřebává. Nezanechává mastný filtr na pokožce. Tím, že je to pěna, pokožku pěkně chladí (ideální právě na léto). Kůže je poté sametově hebká, příjemná na dotek, vyživená a hydratovaná na dlouhou dobu. U extrémně suché pokožky (kterou já mám) se doporučuje aplikace 2krát denně, mně bohatě stačí jednou a jsem spokojená.

Tento produkt mohu jedině doporučit! Jsem maximálně spokojená.


Ziaja Kakaové máslo tělový sprej

Tělový sprej má 100ml (poměrně malá lahvička za tu cenu)a stojí 109Kč.praktické balení s rozprašovačem, s kterým produkt snadno na pokožku aplikuješ. Je určen pro všechny typy pleti.

Co mě okouzlilo, je vůně. Sprej skutečně voní po kakau. Ovšem vůně vanilky a kakaa ve mně evokuje spíše zimní čas, proto mě mate, že je produkt určen na období léta. To je však pouze můj subjektivní pocit. Konzistencí je to velmi řídká vodička s příměsí gelu. Snadno se proto roztírá a klouže po pokožce.

Co produkt slibuje:
- Vhodné před opalováním, také v soláriu.
- Zrychluje proces opalování.
- Napravuje přirozenou barvu pokožky.
- Jemně promašťuje a odstraňuje pocit drsnosti.
- Zabraňuje nadměrné ztrátě vody z pokožky.

Jelikož se velmi těžce opaluji (jsem ten fototyp, který se buď spálí, nebo zůstane bledý - nic mezi tím), uvítám jakýkoliv produkt, který mi pomůže získat bronzovou pokožku. Asi bych jej úplně nedoporučila těm, kteří nemusí příliš mastné produkty. Konzistence tohoto spreje je opravdu hodně olejovitá. Pleť poté až přespříliš odráží světlo a je na první pohled mastnější. Mně to s mou velmi suchou pokožkou nevadí.

Zatím jsem nezaznamenala, že by mi produkt nějak pomohl se rychleji opálit nebo že by moje pokožka byla dlouhodobě jemnější. Neměla jsem ani příliš velká očekávání. Sprej používám, baví mě to a doufám, že mi skrytě pomáhá.


Žádné komentáře:

Okomentovat