pátek 14. července 2017

HAUL šaty z e-shopu filimoda.cz!

Již jednou jsem dělala objednávku z e-shopu www.filimoda.cz a s kvalitou a se zpracováním jsem byla velmi spokojená. Rozhodla jsem se tedy si opět vybrat nějaký ten produkt na testování. Tentokrát má volba padla na tmavě šedé jednoduché šaty.

Právě takové šaty je jeden z těch kousků, který by neměl chybět v šatníku žádné ženy. Černé/šedé šaty jsou nadčasové, nosily se, nosí se a nosit se také budou. Dají se kombinovat prakticky s čímkoliv. Pokud k nim dáš tenisky a riflovou bundu, pak máš outfit na volnočasové aktivity. Pokud k nim sladíš podpatky, sako a luxusní kabelku, pak je to ideální outfit na společenské události, kde se hodí spíše formálnější outfit. Záleží na tobě, jak jej dokombinuješ.



Konkrétně tyto šaty jsou zcela jednoduchého střihu. Troufám si říci, že sednou skutečně na každý typ postavy. Ať už jsi hruška, jablko nebo banán… hubeňoučká nebo korpulentní, mladší slečna nebo starší dáma - tyto šaty jsou pro tebe to vhodné. Nádherně obepnou postavu a zvýrazní ženské křivky.

Jedná se tedy o šaty s dlouhým rukávem značky Numoco. Vyrobeny z měkkého silnějšího materiálu (umělé hedvábí). Materiál je 70% viskóza a 30% polyester. Cena šat je 890Kč. Já si je objednala ve velikosti S, kdy obvod hrudníku je 42cm, obvod pasu 36cm, boky 42cm, délka od podpaží 72cm, délka od ramen 92cm. Oceňuji, že jsou tyto parametry na e-shopu napsány. Člověk si pak vše může pečlivě přeměřit a vybrat tu správnou velikost. Výstřih je decentní. Neodhaluje mnoho a zároveň je sexy. Vzadu se nachází zapínání na zip.


Šaty jsou na první dotek velmi příjemné. Je to kvalitní materiál, který bych ovšem nedoporučila na léto. Šaty jsou spíše tlustší/teplejší a poměrně zahřejí, tedy ideální zimní šatičky na vánoční večírky či do práce. Nikde netrčí žádné nitky. Je to skutečně moc pěkná, povedená práce. Cena odpovídá kvalitě. Není to "krčivý" materiál, na těle jsou šaty příjemné a velmi dobře se nosí.

Jediné, co mě zklamalo, je, že zákazník je lehce mystifikován při výběru. Objednala jsem si černé šaty a přišly mi tmavě šedé. Tento fakt mi však tolik nevadí, i když někomu by mohl.

Co se týče velikosti, řekla bych, že velikost S odpovídá většímu S až M. Rozhodně mi jsou větší přes hrudník a pas, ale to je můj věčný problém, jelikož jsem drobek. Také délku jsem si musela poupravit. Původně mi jsou šaty po kolena, nicméně tato délka příliš nelichotí mé postavě, proto jsem si je zkrátila a nyní jsem spokojená.



Na e-shopu se navíc aktuálně nachází nová kolekce plná velmi zajímavých kousků. Já osobně bych zmínila například:

Světle modré bavlněné šaty EASY, které jsou ideální na léto. Střih klasický, jsou velmi jednoduché, snadno se kombinují a ta barva? Ta je naprosto nádherná.

Nebo například Černý letní overal, což je taktéž velmi minimalistický, jednoduchý kousek. Vypadá velmi pohodlně a shodí se, pokud zkrátka nebudeš mít, co na sebe, sáhneš po něm a je to velká paráda s minimem přemýšlení.

Žádné komentáře:

Okomentovat