úterý 25. července 2017

TESTUJI řasenky všeho druhu!

Řasenky patří mezi mé nejoblíbenější produkty. Pokud nemám náladu se líčit, nikdy nezapomenu aspoň na onu řasenku a hádám, že v tom nejsem sama. Řasenka dokáže opticky zvětšit oči, zvýraznit je a dodat našemu výrazu ten správný uhrančivý pohled. Jen je zapotřebí najít tu správnou.

Řasenky velmi ráda testuji. Vždycky je to pro mě výzva. Řasy mám totiž krátké a rovné. Zároveň musím konstatovat, že se jedná o velmi individuální záležitost. Každý máme řasy jiné a potřebujeme něco jiného. Ovšem přesto doufám, že ti moje tipy třeba pomůžou. Na zoubku se podíváme levnějším i dražším značkám, voděodolné i nevoděodolné verzi a různým kartáčkům.



Maybelline The Rocket Volum Express

Tuto řasenku prodávají i ve voděodolné verzi, nicméně já se rozhodla testovat jejich klasiku v odstínu: black. Musím říci, že Maybelline řasenky patří mezi mé nejoblíbenější, nějakým zázrakem mi většina řasenek této značky sedí. Pamatuji si, jak jsem před lety sledovala videa mé oblíbené youtuberky AlishaMarie, která tuto řasenku vychvalovala až do nebes. V té době u nás nebyla sehnatelná a já po ní tajně toužila. A nyní je již nějaký ten pátek v Česku a já ji na její doporučení zkouším.

Design je skutečně nepřehlédnutelný. Výrazná modrá v kombinaci s neonovou růžovou je dobrá volba. Svět je neustále takový černo-bílo-šedý a tohle je báječné osvěžení. Vždyť přece líčení je zábava. Kartáček je plastický. Tvar "šišky" má na sobě několik malých štětinek, které nejsou daleko od sebe, tudíž už tuším, že řasenka nebude slepovat. Není to kartáček nijak přehnaně velký, ani malý, řekla bych, že je to ideální velikost. Ovšem dovedu si představit, že pro menší oko je obrovský.

S kartáčkem se dobře manipuluje. Zvládne obalit každičkou řasu. Pěkně je rozčeše, neslepuje a nežmolkuje. Ani po vícero vrstvách nedocílíš tzv. pavoučích nožiček. Textura je trošku tekutější, proto jsem si ji nechala na chvíli otevřenou, aby vyschla. Příliš tekutá textura řasy zatíží a oni vlivem váhy nevydrží natočené a spadnou.

Řasenka řasy tolik nezatočí, zato je dost zahustí a krapet prodlouží. Dělá velmi přirozený efekt. S výdrží je na tom dobře. Neopadává, nerozmazává se… nemám s ní nejmenší problém. Není to ta nejlepší řasenka, kterou jsem kdy měla, zato je to určitě lepší průměr a já ji mohu doporučit. Má 9,6ml a cena je 119Kč.



Maybelline Lash Sensational

Některé ženy preferují v létě jedině voděodolné řasenky. Přece jenom se potíme a řasenka se nám může rozmazávat pod okem a vyvářet z nás pandy. Jiné zase preferují texturu voděodolných řasenek, která je sušší, řasy natočí a poté je jakoby "zasádruje" a ony vydrží natočené celý den. Já používám voděodolné řasenky na plavání.

Řasenka má 9,4ml a stojí 138Kč. Je k dostání ještě v klasické verzi a v černo-černé verzi. Obal se mi opět velmi líbí. Oprosti klasické Lash Sansational je ozdoben lesklým tyrkysovým nápisem. Hlavním benefitem této řasenky je její zatočený kartáček do tvaru "C". Právě tento typ kartáčků způsobuje, že řasenka dokáže řasy perfektně natočit, což já jako majitelka rovných řas vyhledávám.

Textura řasenky je tak akorát. Ani příliš tekutá, ani příliš hustá. Zlatá střední cesta, která mi vyhovuje. Kartáček řasy perfektně oddělí, rozčeše (trošku slepuje, ale dá se s tím pracovat) a pozvedne. Poměrně dost mé řasy zahušťuje, zato je tolik neprodlouží. Řasenka je opravdu černo-černá, tudíž nádherně zvýrazní "kukuč".

A je skutečně voděodolná? Pokud plavu nad vodou a občas mě někdo obstříkne, pak řasenka drží a jen málokdy se stane, že se mi objeví nějaký ten černý žmolek pod okem. S tím se dá žít a rozhodně mi to nijak nepřekáží. Nějaké velké mnutí očí nebo potápění by pravděpodobně nezvládla, ale to bychom chtěly moc. Odličování je složitější. Je zapotřebí dvoufázový odličovač, kdy přiložíš tamponek na oko, necháš řasenku rozpustit a poté jemným tahem setřeš, abys neublížila svým řasám.

Musím však konstatovat, že v nevoděodolné verzi je tato řasenka krapet lepší. Ačkoliv netuším, čím to přesně je.



Benefit Roller Lash

A máme tu také něco z dražší cenové kategorie. Tato benefití řasenka je velmi známá a já se nemohla dočkat, až ji také vyzkouším. Má 8,5g a stojí 607Kč, jelikož je to větší investice, recenze se přímo žádala.

Řasenka je charakteristická také pro svůj unikátní vzhled. Skoro bych řekla, že se jedná až o designový kousek. Černá je dobrá a v kombinaci s meruňkovo-lososovou působí hravě a při tom stále elegantně. Kartáček je plastický, má štětinky poměrně blízko u sebe (některé jsou kratší, jiné delší) a hlavně je trošku zatočený, což já vyhledávám. Ovšem není tolik zatočený jako výše zmíněná řasenka. Ano, za mě by mohl být trošku více do "C".

Textura voní po luxusu. Skutečně je to změna oproti klasickým levným, drogérkovým řasenkám. Navíc složení s provitaminem B5 pomáhá řasy revitalizovat a vyživovat. Konzistence je naprosto perfektní a řasy udělá černo-černé, což já mám ráda. Čím výraznější, tím lepší.


Pěkně od sebe řasy oddělí a každou zvlášť obalí černotou, natočí a prodlouží. Výdrž je dokonalá, odličování trošku horší, ale s výše zmiňovanou technikou to není žádný problém. Pokud máš skutečně dost krátké a rovné řasy, pak je tohle řasenka speciálně pro tebe. S mými řasy dokáže divy. Někdy se vyplatí si za kvalitu připlatit a tohle je právě ten případ. Už se nedivím, že ji tolik bloggerek vychvaluje do nebes. Já jsem zamilovaná a povýšila jsem ji na mou nejoblíbenější řasenku všech dob.


Žádné komentáře:

Okomentovat