úterý 11. července 2017

RECENZE Ziaja Sensitiv antiperspirant roll on

V létě je téma antiperspirantů inu aktuální a přímo si žádá tento článek! Já momentálně testovala antiperspirant značky Ziaja. Jak uspěl? To se dozvíš v mé recenzi.

Balení má 60ml a stojí 49Kč - je to tedy velmi lidová cena, která potěší ne jednoho zákazníka. Konkrétně tato varianta sensitive je určena pro citlivou pokožku. Na jejich e-shopu však najdete ještě různé další druhy (blocker, elegance, pro muže…).



Antiperspirant neobsahuje parabeny, konzervanty, barviva a především alkohol! Právě kvůli absenci alkoholu se dá použít bezprostředně po holení. Obecně bych ti doporučila vyhledávat antiperspirační/deodoranty s tímto složením. Je dermatologicky a alergologicky testován.

Co tě bude zřejmě u antiperspirantu zajímat, je také vůně. Parfemace je velmi jemná, nijak dráždivá nebo agresivní. Cítím pouze takovou krémovou vůni typickou pro produkty značky Ziaja. Antiperspirant tedy nepřebije vůni tvého parfému - což je plus.

Balení je klasické roll on. Takové já mám ráda. Stříkací deodoranty mou pokožku dráždí a na právě oholené kůži nejsou zrovna příjemné. Tento systém je velmi praktický, příjemný a navíc i chladí! To zajisté oceníme.


Produkt slibuje:
- Účinně redukuje pocení.
- Neutralizuje zápach potu a zaručuje dlouhotrvající pocit svěžesti.
- Jemný pro pokožku.

A jaká je praxe? Já osobně nemůžu říci, že by mě tento antiperspirant zbavil pocení. Ano, nějakou službu zastane, ale rozhodně nezabrání zpoceným koláčům na tričku v období veder. Není to tedy maximální ochrana, ale pro někoho, kdo s pocením nemá velké potíže, ideální! Jak jsem již naznačila - je velmi příjemný, krásně chladí, máš s ním pocit svěžesti, voní… Na každodenní používání, kdy jej hodíš do kabelky a občas použiješ, je ideální. Na sport již tolik ne a celý den ti nevydrží určitě.


Jelikož já svůj oblíbený antiperspirant ještě stále hledám, budu ráda, když mi dáte své tipy do komentářů. Jaký je váš nejoblíbenější antiperspirant?

Navíc věděli jste, že tisíce maminek si zamilovaly produkty Ziaja pro svá děťátka právě pro to, jak skvělé produkty to jsou pro citlivou pokožku miminek? Jejich sortiment nabízí vše od krémů po sprchové gely nebo šampony pro ty úplně nejmenší! Navíc jsou jejich ceny velmi příznivé, což zajisté oceníte, jelikož dítě je velká investice do života každého.

Žádné komentáře:

Okomentovat