pondělí 17. července 2017

NÁKUPY z e-shopu Blueberryhill.cz (minerální oční stíny)

Již jednou jsem dělala recenzi na produkty z tohoto e-shopu a jsem nadšená, že mám opět tu možnost. Blueberryhill.cz se specializuje na čistou přírodní kosmetiku, která není testována na zvířatech, a to je něco pro mě! Kéž by bylo více takových obchodů. Moc se mi líbí jejich filosofie a sortiment tuplem.

Na testování jsem si vybrala rozjasňující podkladovou bázi a minerální oční stíny. Oba produkty jsou zajímavé a pro mě zcela nové/neotřelé. Nemohla jsem se dočkat, až je na vlastní kůži vyzkouším.V minulém článku jsme se podívali na zoubek podkladové bázi a dnes se zaměřím na minerální oční stíny.



Lucy Minerals minerální oční stíny Rose Shimmer

Kalíšek očních stínů stojí 259Kč s gramáží 2g. Abych pravdu řekla, o značce Lucy Minerals jsem doposud ještě neslyšela. Značka mě zaujala zejména proto, že s minerálními očními stíny nemám žádnou zkušenost. Zajímala mě manipulace/práce s nimi, jaký je efekt a kvalita.

Na e-shopu mají výběr z mnoha odstínů. Já si vybrala odstín: Rose Shimmer. Růžové třpytivé stíny mé hnědé duhovce a porcelánové pleti sedí nejvíce. Cítím se v nich dobře a často po takových odstínech sahám. Tohle je ideální barva, kterou naneseš na celé pohyblivé víčko. Dále jen rozmažeš do ztracena pomocí studeného, hnědého, matného stínu a případně ještě ztmavíš vnější koutek oka tmavší hnědou. Je to efektní a vždy dobrá volba.


Pár slov o stínech od výrobce: "Neobsahují živočišné složky, vosky, chemické konzervační látky, parfémy či mastek. Nejsou testovány na zvířatech. Minerální oční stíny od Lucy Minerals jsou voděodolné, skvěle pigmentované, s výbornou výdrží."

Popisek slibuje mnoho, proto jsem na jejich kvalitu byla zvědavá. Po otevření víčka od stínu na mě vylétlo hejno třpytek. Manipulace se stíny musí být hodně precizní, jinak bude všude. Pigmentace je skvělá, ovšem ještě většího efektu docílíš, pokud si štětec navlhčíš nebo přestříkáš fixačním sprejem. Pomocí takového fíglu je navíc i manipulace se stíny snazší. Velmi mě překvapilo, jak intenzivní barvy se dá dosáhnout. Jedná se o skutečně hodně třpytivý, skoro až metalický odstín růžové, který hází odlesky podobné rose gold. Dá se navrstvit, tudíž můžeš korigovat intenzitu stínu.


Ano, stíny trošku opadávají, ale to se u jejich minerální konzistence dalo očekávat a s klidem na duši jim to odpouštím. Je třeba používat kvalitní štětec a vždy ho pečlivě oklepat. Co se týče výdrže, tak nejsem úplně vhodný kandidát na testování. Má víčka jsou extrémně suchá, tudíž na nich perfektně drží každý stín po celý den. A tento není výjimkou. O výdrži navíc mohu říci, že když jsem stín swatchovala na ruku a poté jsem ji opláchla vodou, stín držel jako přibitý. Na pomoc jsem si musela přizvat až dvoufázový odličovač. I bez podkladové báze a pomoci bílé tužky jako podkladu dosahují vysoké pigmentace. Skvěle se blendí/ztrácejí a celkově je práce s nimi jedna velká radost.


Doporučila bych tyto stíny? Za cenu 259Kč bych si je já osobně nekoupila, jelikož vím, že stejné kvality dosáhnu i se stíny od E-style nebo Makeup Revolution, při čemž cena bude přijatelnější. Ovšem pokud mám brát ohled na vlastnosti tohoto stínu a benefitu jeho složení, pak směle do nich. Pokud si na tyto přírodní produkty potrpíš, stíny od Lucy Minerals by neměly chybět v tvé sbírce.

Žádné komentáře:

Okomentovat