úterý 18. července 2017

RECENZE řasenka a make-up z e-shopu lesoleil.cz

Ráda bych ti představila e-shop www.lesoleil.cz, který jsem objevila teprve nedávno. A je to velká škoda, jelikož se v jejich sortimentu nachází spousta skvělých produktů. A víš proč skvělých? E-shop se specializuje na bio kosmetiku, vegan kosmetiku a kosmetiku netestovanou na zvířatech.

Na výběr máš z mnoha značek, které nabízí jak pečující kosmetiku, tak dekorativní pro ženy, muže i děti. Myslím, že si vybere skutečně každý. Já se dnes na zoubek podívám řasence a make-upu.



Puro BIO cosmetics Řasenka prodlužující

Řasenku mám v odstínu 01 black. Má 10ml a stojí 268Kč, což mi za přírodní kosmetiku nepřijde mnoho. Řasenka mě na první pohled okouzlila svým kartáčkem. Právě tyto zahnuté kartáčky do tvaru "C" dokáží perfektně řasy natočit, což já potřebuji. Ano, řasy jsou můj věčný problém a najít tu správnou řasenku je pro mě nadlidský úkol.
Design je jednoduchý. Matná černá je dobrou volbou. Nepůsobí lacině, naopak bytelně a luxusně.

"Obsahuje posilující výtažky z bambusu, které vyživují řasy. Díky dalším rostlinným extraktům a pšeničnému proteinu během dne o řasy pečuje a dodává jim potřebnou hydrataci."


Kartáček je plastický a je ozdoben velkou divočinou malých štětinek, které nejsou daleko od sebe, tudíž řasy neslepí. Naopak je pěkně oddělí a pročeše. Co se týče textury řasenky, bála jsem se, aby nebyla příliš tekutá, jak je u řasenek s přírodním složením zvykem. Naštěstí je konzistence skvělá! Tak akorát. Možná časem ještě krapet vyschne a bude to dokonalé. Opravdu dokáže udělat řasy černo-černé a to je přesně to, co mám ráda (mé přirozené řasy jsou do blond) - uhrančivý pohled, který zvýrazní tvoje oči.

Řasenka řasy příliš nezahustí a prodlouží jen málo. Co však skutečně umí, je jejich natočení. Dokáže je i bez použití kleštiček nebo kulmy na řasy natočit a poté takto drží celý den.

Ani s výdrží řasenky nemám problém. Nežmolkuje se, neopadává pod oko a drží celý den jako přibitá. Na druhou stranu ani odličování není složité. Stačí vzít dvoufázový odličovač, přiložit tamponek na oko, nechat řasenku rozpustit a jemně setřít - tato metoda je pro řasy nejšetrnější.

Zajímavá je také vůně. Netuším, zda je to záměr, ale cítím z ní vůni kávy, kakaa či něco podobného. Samozřejmě to není řasenka, která by z mých nic moc řas udělala nějakou BUM pecku, nicméně u mě prošla. Mohu ji doporučit.



PROVIDA Bio Liquid Make Up

Značka Provida Organics nabízí hned několik druhů a odstínů jejich make-upů. Já si vybrala jejich nejsvětlejší verzi Extra Light. Stejně jako řasenka i make-up je pro mě velkou výzvou na zkoušení. Jsem bledulka nejvyšší kategorie a najít na mě dobře padnoucí make-up není vůbec snadné. I ty nejsvětlejší odstíny mi bývají tmavé. K tomu mám velmi suchou pleť a mnohdy i přes použití hydratačního krému a podkladové báze na mě make-upy dělají nevzhledné šupinky a šmouhy.

Tento má 30ml a stojí 411Kč. Je bio, vegan a samozřejmě netestován na zvířatech. Obal je jednoduchý, průhledný, dominantou je nálepka s popisem produktu. Není to žádný luxus, ale určitě ani propadák. Je vyroben z těch nejlepších rostlinných vosků a rostlinných olejů. Více si o složení můžeš přečíst na jejich e-shopu. Jsem ráda, že si mohu dohledat ingredience, které si dávám na obličej.

"Výživný přírodní krém s příjemným odstínem potravinářských barviv a mikronizovaného oxidu titaničitého. Oxid titaničitý dává make-up přirozenou ochranu před UV zářením. Provida Bio Make-up je bez barviv jako je například nikl, chrom a další těžké kovy. Náš organický make-up je speciálně složen tak, aby vyživoval a hydratoval pokožku."

Make-up je určen pro všechny typy pleti. Popisek napovídal, že by měl pokožku vyživovat a hydratovat, což mě velmi zaujalo. Tato filosofie se mi moc líbí. Nyní k samotnému produktu.

Ano, make-up je dostatečně světlý. Já bych mohla mít klidně ještě krapet světlejší, ale s tímto dokáži vyjít ven. Jeho podtón je spíše do oranžova, sedne i neutrální pleti, ale růžovkám určitě ne. Krytí je střední. Nezamaskuje velké akné, ale pleť nádherně sjednotí a skryje veškerá začervenání a malé jizvičky. Dobře se s ním pracuje. Pěkně se zapracovává do pleti a poté s ní souzní. Nevytváří na obličeji masku, naopak podporuje přirozený vzhled. To jsou velké výhody pro make-up na denní použití.

Skutečně pěkně pleť hydratuje a suchá pokožka pod něj nemusí použít ani hydratační krém (pro velmi suchou pokožku bych to již doporučovala). Nemůžu posoudit, jak se make-up bude chovat na mastné pleti, nicméně je dost možné, že taktéž dobře, jelikož je to matující make-up. Jeho finish je saténový. Pleť nezatěžuje, může pod ním dýchat, nemám pocit stahování, nevytváří šupinky… Můžu říci, že jedním slovem super!

Parfemace je zvláštní, nicméně typická pro přírodní produkty. Na pleti nijak nejde cítit, proto mi nevadí. Jakož to samotný make-up nijak nevyniká nad ostatní značky. Je to velmi dobrý, klasický make-up. Nicméně pokud se zajímáš o složení kosmetiky, pak je to ta správná volba právě pro tebe! Za to se vyplatí peníze investovat.


Žádné komentáře:

Okomentovat