pondělí 28. srpna 2017

Moje nové ZKUŠENOSTI se Ziajou

Od mé oblíbené značky Ziaja mi přišly nějaké produkty, které jsem pro tebe pečlivě testovala. Na celý jejich sortiment se můžeš podívat na e-shopu www.ruzova10.cz/cs/. Tak jdeme na to!

Ziaja Kakaové máslo krém

Jako první tu mám krém na ruce s vůní kakaového másla. Balení má 80ml, což je ideální například na cesty nebo jen tak do kabelky. Obal je lehoučký a na první pohled hnědá barva evokuje kakao. Cena 55Kč je víc než příznivá a navíc mnohdy mají na e-shopu akci, kdy je 1+1 zdarma, což se rozhodně vyplatí. Potěšit můžeš třeba kamarádku.

Krém je tedy určen pro každodenní použití. Je vhodný pro péči o ruce, které jsou často ve styku s čisticími prostředky (po mytí nádobí, uklízení). Zničené nadměrným sluněním, také v soláriu a citlivých na změny počasí. Řekla bych tedy, že je vhodný úplně pro každého! Kdo z nás nemá někdy vysušené ruce, že ano?!



A co slibuje?
- Účinně regeneruje svrchní vrstvu pokožky.
- Změkčuje a vyhlazuje pokožku rukou.
- Posiluje nehty a zabraňuje jejich třepení a lámání.

V první řadě musím vyzdvihnout vůni. Vůni kakaového másla mám velmi ráda a tento krém není výjimkou. Velmi mě těší, že to není přehnaná parfemace, jako známe například u kolekce Aroma Ritual od Dermacolu. Tohle je pouze jemná, sladká vůně. Dovedu si představit, jak krém používám v období vánoc, jelikož tato parfemace (těžší, sladké vůně) je pro tento čas typická.


Krém je konzistencí jakoby až našlehaný. Velmi lehoučký a snadno se roztírá. Je trošku mastnější, tedy dodá tvým rukou potřebnou hydrataci a výživu. Pokud si ruce večer namažeš, ráno je budeš mít nádherně heboučké a jemné. Vstřebávání je pomalejší, ale není to žádná hrůza. Moc se mi líbí, že i za delší čas, když k rukám přičichnu, tak cítím onu příjemnou vůni (a to i přesto, že jsem si ruce za ten čas několikrát myla).

Za tu cenu mi to přijde skvělé. Plně mi vyhovuje a mohu jej doporučit!


Ziaja Kašmír vyhlazující saténové sérum

Druhý produkt je určen na vlasy. Jedná se o olejíček, který má 50ml a stojí 129Kč. Je to poměrně malé balení, které ti vydrží tak zhruba měsíc aktivního užívání. Olejíček je určen pro vlasy suché, zničené, po kadeřnických procedurách a podobně.


Co slibuje?
- Účinně vyhlazuje vlasy.
- Dodává vlasům lesk.
- Zabraňuje načechrání vlasů.
- Dodává měkkost a pružnost.
- Usnadňuje rozčesávání na mokro i na sucho.
- Chrání konečky před třepením.

Aplikace je jednoduchá. Stačí dva střiky do dlaní, pořádně gel (ano, konzistencí je olej skoro jako gel) promasíruj mezi prsty a aplikuj na suché nebo vlhké vlasy. Olej se neoplachuje! Což já oceňuji, jelikož se mi většinou nechce "prdět" s mnoha přípravky v koupelně, takto je to pro mě snazší. Doporučila bych ti olej neaplikovat ke kořenům vlasů, ale pouze na délku a především na konečky.

Vlasy mám po létě poměrně dost zničené. Vlivem sluníčka se mi mění moje přirozená světle hnědá barva na blond a vlasy tím trpí. Jsou suché, lámou se a připomínají "chemlon". Zrovna takový olejíček mi přišel vhod. Při první aplikaci jsem si jej dala po celé délce vlasů, ale nebyla to šťastná volba. Vlasy sice byly jemné a lesklé, ale brzy se zmastily. Příště už jsem aplikovala olej jen u konečků a mohu říci, že pecka! Konečky se netřepí, nejsou tolik suché a vypadají jak z reklamy. Taktéž musím potvrdit fakt, že olejíček pomáhá s rozčesáváním. Vlasy po něm příjemně (ale ne příliš) voní.
Už jsem měla i lepší produkty na vlasy, ale nemohu říci, že by tohle byl propadák - to rozhodně ne. Stačí ho jen malinko, já už jej používám jen na konečky (což je trošku škoda), ale svou práci plní na jedničku.

Žádné komentáře:

Okomentovat