sobota 5. srpna 2017

Můj wishlist vysněného bydlení s Favi.cz!

Tentokrát jsem si pro tebe připravila trošku netradiční článek zaměřený na design. Ráda bych ti představila e-shop www.Favi.cz (www.Favi.sk), který slouží jako vyhledávač nábytku a dekorací. Nejen že sdružuje krásné produkty do domova, ale snaží se i své návštěvníky podporovat a inspirovat ke krásnému a příjemnému bydlení.

V jejich nabídce najdeš skutečně nepřeberné množství produktů, které jsou rozděleny do několika přehledných kategorií (nábytek, dekorace, textil, svítidla,…). Na své si přijde každý. Žádná rubrika mi zde nechybí. Vyhledávat můžeš podle několika parametrů.

Není tajemstvím a mnohokrát jsem již zde zmiňovala, že si zařizuji pokojíček v novostavbě/v rodinném baráčku. Velmi mě to baví a vyžívám se právě v doplňcích. Velkým hitem letošní sezóny je barva rose gold, která je takovou sestřičkou mědi. Já tento kov/tuto barvu naprosto miluji! Dalo by se říci, že to byla láska na první pohled. A když jsem se rozhodovala, který kov v mém novém pokojíku bude převládat, volba padla právě na rose gold.

Ovšem není to jednoduchý úkol. Ačkoliv se dají najít kousky v této kouzelné barvě, není to výběr takový, jako u stříbrné či zlaté. Ale já si zkrátka postavila hlavu, že to takto chci! Nyní surfuji napříč celým internetem a hledám vhodné doplňky, abych pokoj do posledního detailu sladila. Na pomoc mi přispěchala webová stránka www.favi.cz.

Stačí do vyhledavače na stránce zadat "rosegold" nebo "měď" a vyběhlo mi desítky a desítky produktů v této barvě. A musím uznat, že do mnoha z nich jsem se zamilovala! Připravila jsem si pro tebe koláž těch nejkrásnějších z nich:

Žádné komentáře:

Okomentovat