středa 9. srpna 2017

RECENZE pěny do koupele od značky Ziaja

Každý máme nějakou tu "úchylku" a já si potrpím na sprchové gely/pěny. V posledním půlroce jsem si oblíbila právě tyto sprcháče od Ziajy. Ziaja je dostupná kosmetika s lidovými cenami a přesto vysoce kvalitní. Málokdy mě zklame a vesměs mi její produkty vyhovují.



Ziaja Kids Sprchový gel žvýkačka

Obzvlášť ráda mám tyto velké sprchové gely. Mají 500ml, tudíž mi vydrží na pěkně dlouhou dobu. Už jsem vyzkoušela variantu borůvek a brusinky a jahody. Žvýkačku jsem měla již ve speciální zimní edici jako součást sady. Ihned jsem se do této vůně zamilovala!

Moc se mi líbí, že jejich parfemace nejsou klasicky chemické. Jsou skutečně trefné a můj nos nijak nedráždí. Dokáží provonět celou koupelnu a ještě další den ráno na sobě onu příjemnou vůni cítím. Jak popsat žvýkačkovou vůni? Tuším, že každý z vás si to dokáže představit. Je to vůně sladká, evokuje ve mně dětství a mám chuť celý sprcháč sníst.

Stojí pouhých 74Kč, což je za množství 500ml krásná cena. Primárně je to řada určená pro děti. Ale co? Asi jsem ještě stále dítě! Maminky mohu uklidnit faktem, že produkt byl testován dětmi nad 3 roky pod dohledem pediatrů a dermatologů. Neobsahuje parabeny, naopak obsahuje jemné mycí složky rostlinného původu.

Já si zvykla tyto sprchové gely používat jako pěnu do koupele. Stačí troška a vytvoří se bohatá pěna, která dlouho vydrží a nespadne. Pěna je to krásně jemňoučká, sametová. Mou pokožku nijak přehnaně nevysušuje, nedráždí a já si vždy koupel plnými doušky užívám. Je to radost!


Ziaja Baby Pěna do koupele

A máme tu další produkt pro dětičky, který mě osobně zaujal a rozhodla jsem se jej sama vyzkoušet. Má tentokrát 400ml a stojí 89Kč. A proč je tolik zajímavý? Jedná se o gel do koupele, který mění barvu. Nejprve je to barva žlutá - zelená a poté se mění do světle modra.

Je dermatologicky a alergologicky testován. Neobsahuje mýdlo a je určen pro děti od 1. roku života. Mou pokožku opět nijak nedráždí, poměrně hydratuje a dopřává ji především relax. Běžně bývám po koupeli vysušená a potřebuji hydrataci pomocí tělového mléka, při použití této pěny tento problém nemívám. Což je skutečně zázrak!
Vůně je velmi příjemná, nijak dráždivá nebo přehnaná.

No a co si budeme povídat. Kouzlo měnění se barvy vany je naprosto unikátní, neotřelé a mě to baví. Je to malá blbůstka aneb tak málo stačí k dětské radosti. Dovedu si představit, že malé ratolesti jsou z toho unešení.


Žádné komentáře:

Okomentovat